Hoppa till innehåll

Mitt Live E Helt Cp!


DiRtY

Rekommendera inlägg

tja, idag hittade jag ett 1 månads live guld kort i mitt gta 4 så jag tänkte att jag aktiverar den lite och kör med polarna.

Men problemet är det att jag kan inte komma in på någons game om nån invitar mig, det bara kommer upp unable to connect och samma sak om jag invitar. kan inte köra på halo heller, står bara typ nåt med data från halo server eller nåt. själva livet funkar ju för jag kan ju ladda ner demos, och fick en bekräftelse att jag hade live guld när jag ahde aktiverat den. Min polare sa nåt om att den dära koden från gta 4 för 1 månads live bara var nåt med testa och att man inte kunde göra allt, stämmer det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så är det kanske att ditt Xbox-live har gått ur. Alltså att du inte kan spela det, för att tiden har gått ur.

 

//Megadeth

aktiverad 1 månad i fredags (2dagar sen) så tror inte det.

 

 

Skumt, det kanske är något fel på det månads-kortet? Dåligt original kanske? Inte vet jag... har aldrig haft problem med det. ;D

 

//Member

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

ok, men har ett nytt problem nu, när den nya dashborden hade kommit och jag hade laddat ner den kunde jag köra igen!. Men nu ca 1 vecka senare, så går det inte fast det är inte samma problem som förut.

Utan nu kan jag spela fast ingen kan vara med mig, när jag kör tex gta 4 så kommer det inte in någon på den servern jag e inne på även fast jag väntat i över 1 timme. Men skiten funkade ju i onsdags.

Nån som vet vad felet är?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma sak har hänt för mig, jag fick 2 dagars guld-live när jag köpte gears of war 1. Så skulle jag använda den men det gick bra med att skriva in koden o.s.v, sen när jag väntade för att den skulle bli aktiverad så gick det inte och jag förblev silver.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...