DiRtY Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 (redigerat) Tja undrar om nån kan ge ett ungefär värde på quake (står bara quake så antar att det e det första) helt nytt och inplastat till nintendo 64. Redigerat 8 November 2008 av underwar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 du får 30 kr av mig max 40. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Ja, det är väl värt en 50-lapp som högst (Fast jag vet då ingen som skulle köpa det för det priset). Asabrasas låter hyfsat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Tror nog att du kan få runt 199kr om du har tur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 är inte quake en ganska bra serie? har inte det spelet ett litet samlinsvärde om det e helt nytt och inplastat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 är inte quake en ganska bra serie? har inte det spelet ett litet samlinsvärde om det e helt nytt och inplastat? Jo, därför tror jag att du kan få 199kr av ett Quake f*n som vill spela det första i serien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 är inte quake en ganska bra serie? har inte det spelet ett litet samlinsvärde om det e helt nytt och inplastat? Jo, därför tror jag att du kan få 199kr av ett Quake f*n som vill spela det första i serien. ok trode det var värt mer, men har väll kvar mina 2 exemklar i samlingen da. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Flyttar till rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Jag bjuder 149:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 det är vell värt kanske 100-160kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Inte värt så jätte mycket, det är mest samlare som nog skulle vilja ha den, men jag skulle gissa att det är värt ca 150 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu97 Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 (redigerat) Jag vet exakt vad det är värdt för jag har handlat med spel sen jag var mycket lite och så känner jag några som äger en stor spelbutik i Göteborg som heter kaptenkrok, gå gärna in på deras hemsida för den rekommenderar jag starkt för dom har allt inom spel till låga priser och man kan beställa från hemsidan och så får man det hem skickat mot en faktura (allstå betala frakten) Men nu tillbaka till värdet, värdet är följande för ett N64 Quke Nytt inplastad: 150kr (Det betyder inte att folk vill köpa spelet för 150kr men det är i alla fall vad det är värdt) /Simon Jag bjuder 149:- Det är ett väldigt bra bud för spelet är faktiskt värd 150kr Inte värt så jätte mycket, det är mest samlare som nog skulle vilja ha den, men jag skulle gissa att det är värt ca 150 kr.Bra gissat för det är värdt 150kr Redigerat 8 Augusti 2009 av Ninzizo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg