Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Att Få Speltid


fruesgkuas
 Dela

Rekommendera inlägg

Ok såhär ligger det till, min farsa vägrar att köpa WoW speltid, igår lyckades jag få han att ändra sig från ett nej till ett "kanske men inte denna månad", men alla vet att föräldrars "kanske" betyder nej.

 

Kan någon ge mig ett bra klagomål till att få speltid?

Jag har spelat WoW förut i 2 år och varför vill han säga nej nu?

Det kan inte vara så att han har slut på pengar han tjänar mer än vad han gör av med.

 

Jag vill att han ska säga ja och sedan köpa det direkt efter, eller ge mig 250 kr till att köpa speltiden med.

Btw får man en gratis månad när man uppgraderar till WotLK? Skulle det kunna vara en lösning? Tacksam för svar.

 

Observera att jag inte vill ljuga eftersom sådant inte fungerar på honom - fråga hans särbo.

 

Här är lite information som ni kan ha nytta utav om ni ska få fram något bra.

Jag arbetar bra i skolan - jag får inga pengar. - går i gymnasiet

Men min syster skolkar varje dag - får pengar ändå. - går i gymnasiet

Min bror spelar WoW 24/7: skiter i skolan - får speltid. - går i 8:an

Redigerat av fruesgkuas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gör en deal med honom.

Snart är ju skolan slut.

 

Säg till honom att om du får mer än 5 VG så får du 2 månader playtime och wotlk.

Eller så.. städa huset i en vecka..

Kom på någon deal.

Fast få det inte att se ut som att du är desperat, då gör dom det aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Huh, jag ligger på vg-nivå och upp så det går inte. Och städa ska jag göra ändå.

 

JAG FÅR INTE ENS EN MÅNADSPENG eller mitt studiebidrag som man skall få när man börjar gymnasiet.

 

 

Annars var det ganska bra förslag

 

Redigerat av fruesgkuas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att klaga kommer inte att funka, du måste köra med i scratch your back you scratch mine

exempel? :P

 

 

Men j*vla konstigt att du inte får studiebidrag :o eller ens månadspeng om du inte får studiebidrag, tar han alla pengar eller åker de på nå sparkonto tills du blir 18?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att klaga kommer inte att funka, du måste köra med i scratch your back you scratch mine

exempel? :P

 

 

Men j*vla konstigt att du inte får studiebidrag :o eller ens månadspeng om du inte får studiebidrag, tar han alla pengar eller åker de på nå sparkonto tills du blir 18?

 

Han hjälper fader sin och fader hans belönar. =p
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

var ovanligt hjälpsam och när han frågar varför ska du säga "ingen anledning^^"

tack för idén men tyvärr fungerar det inte att smöra för honom.. .

 

 

Att klaga kommer inte att funka, du måste köra med i scratch your back you scratch mine

 

 

Att be min farsa om WoW verkar vara en "One way konversation" - Det är som att prata med en vägg.

 

 

Alla har gett jättefina idéer tyvärr verkar dem för instabila för att påverka min far tillräckligt.

Han verkar vara mest sårbar för attacker när jag ber för WoW speltid när jag fått MVG på prov. - Orka plugga så jävligt, jag tycker de 4 timmar om dan som jag spenderar räcker.

 

 

Så antagligen verkar Scratchy backy metoden mest tankbar men helst vill jag vara 100 påt.

 

-= Zezima killed his parents said OMG no loot! =- - En rolig sak jag kom över på nätet - knäckande för Zezima. Om han nu är en människa eller en bot skapad av Jagex. - ska testa att göra det med.. kanske får jag någon loot :lol:

Redigerat av fruesgkuas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glöm nu inte att din farsa gör det här för att han bryr sig om dig, tog WoW över delar av ditt liv förut? T.ex. prioterade du WoW framför saker som skolan?

 

Dessvärre tycker jag att det är väldigt märkligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glöm nu inte att din farsa gör det här för att han bryr sig om dig, tog WoW över delar av ditt liv förut? T.ex. prioterade du WoW framför saker som skolan?

 

Dessvärre tycker jag att det är väldigt märkligt.

 

 

Tog det över mitt liv - nej, prioriterade jag WoW framför allt annat - nej. Bryr han sig om mig skulle han väll inte ta mitt studiebidrag som JAG ska använda till SKOLAN och annat som KLÄDER och möjligtvis UNDERHÅLLNING som WoW (om pengarna räcker) om jag kan spela på fritiden efter de 4 timmarnas skolarbete i hemmet.

Redigerat av fruesgkuas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glöm nu inte att din farsa gör det här för att han bryr sig om dig, tog WoW över delar av ditt liv förut? T.ex. prioterade du WoW framför saker som skolan?

 

Dessvärre tycker jag att det är väldigt märkligt.

Notifiera att hans brorsa nu då spelar i stort sett dygnet runt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...