Raptomex Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Förbeställt, såklart. :P Jag spelar inte demos, dom innehåller ofta en massa fel och buggar, som kan göra att man kanske blir besviken. Kan knappt bärga mig. :) MovieMe* Röstkommunikationen är likadan som i alla andra spel. :P Jag kommer inte använda mikrofon ofta, nöjer mig med ljuden som finns, ex. När man laddar om, så säger ens karaktär det osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 (redigerat) Förbeställt, såklart. :P Jag spelar inte demos, dom innehåller ofta en massa fel och buggar, som kan göra att man kanske blir besviken. Kan knappt bärga mig. :) MovieMe* Röstkommunikationen är likadan som i alla andra spel. :P Jag kommer inte använda mikrofon ofta, nöjer mig med ljuden som finns, ex. När man laddar om, så säger ens karaktär det osv. Röstkommunikationen går att ställa in på konstant (I options). Man har ju inte mic för att säga "Jag laddar om" lol :P Demon brukar inte innehålla buggar =/ Demot görs ju tillochmed efter det färdiga spelet. Redigerat 13 November 2008 av MovieMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 jag ladda ner demot från Xbox live. grafiken var inte den bästa men gamplayen är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Förbeställt, såklart. :P Jag spelar inte demos, dom innehåller ofta en massa fel och buggar, som kan göra att man kanske blir besviken. Kan knappt bärga mig. :) MovieMe* Röstkommunikationen är likadan som i alla andra spel. :P Jag kommer inte använda mikrofon ofta, nöjer mig med ljuden som finns, ex. När man laddar om, så säger ens karaktär det osv. Röstkommunikationen går att ställa in på konstant (I options). Man har ju inte mic för att säga "Jag laddar om" lol :P Demon brukar inte innehålla buggar =/ Demot görs ju tillochmed efter det färdiga spelet. Haha okej. Jag antog att du skulle ha mikrofon till att berätta när du måste ladda vapnet osv. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Gilla det verkligen. Fast det är ju bara döda hela tiden. Men det var skit kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Har laddat ner det till Steam. Jag testade bara singleplayer, men det verkar lovande... Tror jag köper det. Förresten, någon som vill spela demot i veckan? Vet inte hur det funkar, men det finns ju multiplayer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Har laddat ner det till Steam. Jag testade bara singleplayer, men det verkar lovande... Tror jag köper det. Förresten, någon som vill spela demot i veckan? Vet inte hur det funkar, men det finns ju multiplayer. Im up for it. Steam - Mega99916 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Har laddat ner det till Steam. Jag testade bara singleplayer, men det verkar lovande... Tror jag köper det. Förresten, någon som vill spela demot i veckan? Vet inte hur det funkar, men det finns ju multiplayer. Im up for it. Steam - Mega99916 addar dig på söndag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 brukar ha på difficulty expert vad kör ni på? och jag ska köppa det det får 9/10 bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 brukar ha på difficulty expert vad kör ni på? och jag ska köppa det det får 9/10 bra spel. Jag får lust att slå någon när jag ser så dålig svenska. Kör f.ö alltid på Expert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 7/10 av mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 (redigerat) Ok, har laddat ner demot och kört med 3 andra. Vi klarade en runda. Men när vi körde på expert så dog vi ofta... Jag har beställt Left 4 Dead +(GTA IV ocg Counter Strike Source). Jag kommer spela L4D för fullt denna vecka om någon rolig person är med från fuska... Redigerat 17 November 2008 av TheDarkElf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg