WishCookie Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 (redigerat) Så vad tycker ni? Jag säger ja! Jag menar om man inte har T.ex nåt att göra Så kan man gå in på fuska och rollspela om vad man vill. För det kanske finns dom på T.ex Pokemon,Tibia/Runscape och dom andra forumen som vill rollspela om kanske just det. Eller vad dom känner för att rollspela om :) Admin säger att om det dyker upp fler med intresse att köra rollspel så kanske han kan öppna ett rollspels forum :) Så dom som vill rollspela borde rösta ja :) Jag tvingar er inte :) //Moonlamp Redigerat 12 November 2008 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterChief2 Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Ok Jag har lagt till alternativ rösta på Ja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soosman Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Ja! Vill ha ett rollspels forum :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 (redigerat) Jag röstar JA! Såklart :) Förlåt för trippel postningen Redigerat 12 November 2008 av ZiLbOr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 (redigerat) Jag röstar JA! Såklart :) Förlåt för trippel postningen Redigerat 12 November 2008 av ZiLbOr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Trippel posta inte nästan gång :) Men aja. Så jag ser att 3 vill och 2 inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 spelar inte så stor roll men visst, det skulle väl vara roligt med ett nytt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 (redigerat) Ok xD Det ska bli roligt om många röstar ja för ett nytt forum :) Redigerat 12 November 2008 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Hmm, kanske. Kan bli att det blir onödigt många rollspelstrådar som ingen vill rollspela i =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 OK, HAde inte tänkt på det. Men aja :) Jag röstar endå ja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.