Skulle vara bra fall vi fick ett sånt forum.
(omröstning) Rollspels Forum
↗ till inläggetSkulle vara bra fall vi fick ett sånt forum.
Nej, för det kommer inte hända. Du kan längta efter ett sådant forum hur mycket du vill. Men det kommer inte uppstå.
//Member
Hehe :)
Hoppas bara en mod ser tråden så han kan låsa den.
//Moonlamp
↗ till inlägget↗ till inläggetSkulle vara bra fall vi fick ett sånt forum.
Nej, för det kommer inte hända. Du kan längta efter ett sådant forum hur mycket du vill. Men det kommer inte uppstå.
//Member
Du kanske inte märkt detta, men fuska är mer eller mindre demokratiskt =) Vi arbetar med admin och admin arbetar med oss, då ingen skulle klara sig utan den andra. Är någon genomförbart och fungerande, så finns det ju ingen anledning till att man inte skulle kunna ha det.
Det är väl bara rösta och se- Fast själv tycker jag rollspel hör till gruppforum, då det lätt blir spammfullt med oaktiva rollspelstrådar.
Admin är väl högsta hönset, och moddarna hans regering, sen är vi folket som har rätt att ta upp frågor och förslag.
Jahap det är det enda du inte förstår är att det ingen idee om du gör en tråd med omröstning om en ny rollspels forum... Det är inte du som avgör en omröstning om att det ska skapas ett nytt rollspels forum. Så jag tror inte att Admin går på det, Sorry...
Så ingen idee.....
Svaret för mig är solklart ett, NEJ!
↗ till inläggetJahap det är det enda du inte förstår är att det ingen idee om du gör en tråd med omröstning om en ny rollspels forum... Det är inte du som avgör en omröstning om att det ska skapas ett nytt rollspels forum. Så jag tror inte att Admin går på det, Sorry...
Så ingen idee.....
Svaret för mig är solklart ett, NEJ!
Men shit. Om du inte har märkt det
hade jag redan ångrat mig med omröstningen.
Jag hade inte änkt på saken som dom andra.
Lyckat, man kan ju inte rösta nej.