Tja!
Var det någon som såg slipknot i hovet igår??
Kan isåfall någon ladda upp lite bra foton?
Tja!
Var det någon som såg slipknot i hovet igår??
Kan isåfall någon ladda upp lite bra foton?
Nej, jag var inte och kollade på SlipkNot då jag inte gillar bandet så himla mycket. Inte min smak av Metal, då jag föredrar System Of A Down och Megadeth som min musiksmak. =)
Men det skulle vara skönt att gå och kolla på SlipkNot någon gång i livet.
//Member
↗ till inläggetNej, jag var inte och kollade på SlipkNot då jag inte gillar bandet så himla mycket. Inte min smak av Metal, då jag föredrar System Of A Down och Megadeth som min musiksmak. =)
//Member
Du gillar inte SlipKnot men ändå så vill du se dem live? Konstig logik du har.
↗ till inlägget↗ till inläggetNej, jag var inte och kollade på SlipkNot då jag inte gillar bandet så himla mycket. Inte min smak av Metal, då jag föredrar System Of A Down och Megadeth som min musiksmak. =)
//Member
Du gillar inte SlipKnot men ändå så vill du se dem live? Konstig logik du har.
Ja, det är alltid kul att se på stora band, då man inte sett på de förr. Jag ska säkert gå nästa gång de kommer till Sverige.
Flyttar till rätt forum.
en fråga. när slipknot uppträder, får man se deras ansikten? och står dom bakom en gardin så man bara ser deras skuggor?
↗ till inläggetJa, det är alltid kul att se på stora band, då man inte sett på de förr. Jag ska säkert gå nästa gång de kommer till Sverige.
Jag hade förstått det om det hade varit ex. AC/DC, Metallica eller liknande, men sen när blev Slipknot ett "stort" band? :o
↗ till inläggeten fråga. när slipknot uppträder, får man se deras ansikten? och står dom bakom en gardin så man bara ser deras skuggor?
De har sina masker på sig.
Jag såg dem (Y) Bra konsert. Dock var Machine Head otroligt mycket råare och bättre.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in