Gäst Member Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Det finns säkert hundratals personer som lyssnar på genren "Metal", Death Metal, Black Metal och Speed Metal. För det är verkligen populärt runt världen. Det finns också väldigt många grupper inom genren Metal som är väldigt populära också. Några band jag kan nämna är: Megadeth, Guns N Roses, Metallica, Rob Zombie och många fler. Vad tycker ni om Metal, gillar ni det? Om ni gillar denna genren, då kan ni väl nämna upp några band ni lyssnar på. Jag älskar Megadeth och Rob Zombie. De har så skön Metal. //Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Trash Metal... Gillar Metallica och Slayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tillity Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Det finns säkert hundratals personer som lyssnar på genren "Metal", Death Metal, Black Metal och Speed Metal. För det är verkligen populärt runt världen. Det finns också väldigt många grupper inom genren Metal som är väldigt populära också. Några band jag kan nämna är: Megadeth, Guns N Roses, Metallica, Rob Zombie och många fler. Vad tycker ni om Metal, gillar ni det? Om ni gillar denna genren, då kan ni väl nämna upp några band ni lyssnar på. Jag älskar Megadeth och Rob Zombie. De har så skön Metal. //Member Metal är riktigt bra, det slår aldrig fel att gå upp på mogonen och få en skön släng Catamenia i öronen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Det finns säkert hundratals personer som lyssnar på genren "Metal", Death Metal, Black Metal och Speed Metal. För det är verkligen populärt runt världen. Det finns också väldigt många grupper inom genren Metal som är väldigt populära också. Några band jag kan nämna är: Megadeth, Guns N Roses, Metallica, Rob Zombie och många fler. Vad tycker ni om Metal, gillar ni det? Om ni gillar denna genren, då kan ni väl nämna upp några band ni lyssnar på. Jag älskar Megadeth och Rob Zombie. De har så skön Metal. //Member Metal är riktigt bra, det slår aldrig fel att gå upp på mogonen och få en skön släng Catamenia i öronen. Yes, varje morgon när jag vaknar måste jag ha Metal i öronen. För annars kan jag inte vakna vanligt. Kommer bara studsa tillbaka till sängen. //Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Favoriten är The Berzerker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Favoriten är The Berzerker. Ja, de duger. Jag lyssnar inte på de så mycket, men enstaka låt är bra. =) De är dock inte så populära runt världen. //Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Favoriten är The Berzerker. Ja, de duger. Jag lyssnar inte på de så mycket, men enstaka låt är bra. =) De är dock inte så populära runt världen. //Member Couldn't care less om hur mycket publicitet de får. Jag lyssnar inte på musik för att vara inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Favoriten är The Berzerker. Ja, de duger. Jag lyssnar inte på de så mycket, men enstaka låt är bra. =) De är dock inte så populära runt världen. //Member Couldn't care less om hur mycket publicitet de får. Jag lyssnar inte på musik för att vara inne. Sant. Rob Zombie har någon bra låt, ja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 In Flames we trust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 sleeze rock eller vad det heter är jue GNR :D bäst * Metallica och pantera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Jag lyssnar på: 1.Slipknot 2.In flames 3. Bullet for my valentine 4.Children of bodom 5.Machine head 6.Killswitch engage Och självklart METALLICA :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Jag lyssnar på: 1.Slipknot 2.In flames 3. Bullet for my valentine 4.Children of bodom 5.Machine head 6.Killswitch engage Och självklart METALLICA :lol: Bullet Of My Vallentine gör ju EMO-musik. Åt det hållet, de kanske har några Black Metal låtar i sig också. Fast det händer sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.