Om jag har missat nån religion är det för att jag glömt den och inte för att jag struntar i den. Själv tror jag inte på någon gud.
Religion
Jag är en stolt Kristen :D
↗ till inläggetOm jag har missat nån religion är det för att jag glömt den och inte för att jag struntar i den. Själv är jag ateist
Finns det itne redan typ 100 sådanna här trådar? :S
Soad_token
Själv är jag en lycklig kille som är kristen:)
//Moonlamp
↗ till inläggetNee, dem andra hundra trådarna handlar om guds existens, men här är det en annan fråga; vilken religion tillhör du.↗ till inläggetOm jag har missat nån religion är det för att jag glömt den och inte för att jag struntar i den. Själv är jag ateist
Finns det itne redan typ 100 sådanna här trådar? :S
Soad_token
EDIT: Frågar du mig, så är jag ateist. Frågar du en religös (Särskilt dig, Ubuntu) så är jag djävulsdyrkare. O.o
Jag är någonstans mellan Ateist och Agnostiker.
↗ till inläggetOfftopic: om du tror att du är cool för att du härmar med //namn grejjen så är du inte det.Själv är jag en lycklig kille som är kristen:)
//Moonlamp
Det är bara jävligt störande och folk kommer förlora respekt åt dig.
Ontopic: onödig fråga, fast jag är ateist.
Och som 11 år så tror jag inte du vet vad ateist innebär..
Ta din tid och se vilken religion som du tycker bäst om..
Kan rekommendera kristendom, bara 49kr månaden.
Gratis mat och gratis hus att bo i några timmar i söndagar.
↗ till inläggetI lol'd↗ till inläggetOfftopic: om du tror att du är cool för att du härmar med //namn grejjen så är du inte det.Själv är jag en lycklig kille som är kristen:)
//Moonlamp
Som garkan sa, så vet du nog inte själv vad andra religioner erbjuder. Du är det man kallar "Ett kristet barn", alltså ett barn som har lärt sig om sin religion av sina föräldrar. Om du nu ska tro på någon Gud, så ska du forska lite själv och inte bara lyssna på vad dina föräldrar proppar i dig.
Rätta mig om jag har fel, du kanske har fått någon *uppenbarelse av Gud (*Hallucination enligt dem som inte tror på troll och älvor) eller liknande som gör så att du är så lyckligt kristen.
Ateist.
jag är väll kristen med egna utsvängda ideologier. gillar många grejer från buddismen. jag är med i svenska kyrkan,dock ser jag inte bibeln som en riktlinje eller en väg för mig att gå.
Organiserad religion är bara ett gammaldags sätt att styra folket.
↗ till inläggetWhoa?? :oAteist.
Jag som trodde att du var religös, när jag såg dina inlägg i alla religions-trådar
↗ till inlägget↗ till inläggetWhoa?? :oAteist.
Jag som trodde att du var religös, när jag såg dina inlägg i alla religions-trådar
Var. Är inte längre.
Såg bl.a Zeitgeist och fattade hur korkat det var och dyrka en fejkad gubbe som kopierats från en soldyrkan tusentals år tillbaks.
Tillhör inte en religion, men jag tror på något allsmäktigt.
↗ till inlägget↗ till inläggetOfftopic: om du tror att du är cool för att du härmar med //namn grejjen så är du inte det.Själv är jag en lycklig kille som är kristen:)
//Moonlamp
Om du inte har märkt det försöker jag inte vara cool din nöt.
Och du ska inte lägga dig i om vad jag gör.
Sköt ditt eget istället.
↗ till inläggetI lol'd↗ till inläggetSjälv är jag en lycklig kille som är kristen:)
//Moonlamp
Offtopic: om du tror att du är cool för att du härmar med //namn grejjen så är du inte det.
Som garkan sa, så vet du nog inte själv vad andra religioner erbjuder. Du är det man kallar "Ett kristet barn", alltså ett barn som har lärt sig om sin religion av sina föräldrar. Om du nu ska tro på någon Gud, så ska du forska lite själv och inte bara lyssna på vad dina föräldrar proppar i dig.
Rätta mig om jag har fel, du kanske har fått någon *uppenbarelse av Gud (*Hallucination enligt dem som inte tror på troll och älvor) eller liknande som gör så att du är så lyckligt kristen.
OK, om jag säger så här då:Just som det är nu när jag bara är ett barn tror jag inte på någon gud alls. man kan inte vara för ung för att få tro eller inte.
↗ till inlägget↗ till inläggetSjälv är jag en lycklig kille som är kristen:)
//Moonlamp
Offtopic: om du tror att du är cool för att du härmar med //namn grejjen så är du inte det.
I lol'd
OK, om jag säger så här då:Just som det är nu när jag bara är ett barn tror jag inte på någon gud alls. man kan inte vara för ung för att få tro eller inte.
:: När du är ung tror du på tomten
Organiserad religion är bara hjärntvätts sekt. Äkta religion är något du själv upptäcker eller känner på dig, inte något som någon annan sagt åt dig att tro på.
Jag är kristen fast tror inte på gud. Så jag röstade på "Kristen" och "Ateist". För det är det jag är.
Annars så tror jag de flesta här på Fuska är Kristna.
↗ till inläggetAnnars så tror jag de flesta här på Fuska är Kristna.
Omröstningsresultaten säger annat.
↗ till inläggetOm du inte tror på gud är det inte kristendomen du tror på...Jag är kristen fast tror inte på gud. Så jag röstade på "Kristen" och "Ateist". För det är det jag är.
Annars så tror jag de flesta här på Fuska är Kristna.