Som rubriken. Hur kunde dom göra det?
Varför Har Datorbutiken Gått I Kk?
Därför att dem kanske inte omsätter så mycket som de köper in för ?
Jag vet inte om dagens ungdomar läser tidningen längre, men börskrisen har skördat många offer och mer kommer det bli.
inte Datorbutiken. Hoppas dom kommer på fot igen när allt är över. Dom är ju så bra.
↗ till inläggetJag hoppas med att dom öppnar igeninte Datorbutiken. Hoppas dom kommer på fot igen när allt är över. Dom är ju så bra.
Jag som hade beställt ny dator därifrån >.<
aa fy f*n för dom som har delar som behövs lämnas in..
Det är bara börja. Snart kompplet.se eller varför inte games.
lite fel topic... KK
↗ till inläggetÄr det vad du hoppas eller?Det är bara börja. Snart kompplet.se eller varför inte games.
↗ till inlägget↗ till inläggetÄr det vad du hoppas eller?Det är bara börja. Snart kompplet.se eller varför inte games.
Nope det är bara vad jag tror som kommer hända.
↗ till inläggetTror att de kommer att klara sig.Det är bara börja. Snart kompplet.se eller varför inte games.
Game och komplett går det ju jättebra för varför skulle dom lägga ner det ??? -.-' !
Varför datorbutiken la ner?
Det kan du ju läsa på deras sida..
Datorbutiken har inte varit särskilt bra ställt i jämförelse med andra datorbutiker på internet det senaste året.
inet.se och dustin.se har bara ca 9kr högre pris på de flesta komponenterna. De har dessutom enormt mycket bättre service och leveranstider. Service och leveranstider är sånt som många kunder vill ha, och datorbutiken kunde inte stå upp för sitt motto.
Komplett.se är grymma inom dessa två, men då är priserna snäppet högre. Datorchassin är dock på ett bra pris hos dem, även frakten.
inet.se har jag inte köpt själv ifrån, men priserna är bra, och många tycker att deras kundservice är suverän.
Dustin är jättebra, de har allt från tvättmaskin till platt-tv och datordelar. Priserna är bland de lägsta.
Det finns som sagt mycket andra alternativ, som i många fall är bättre. Jag kommer då inte sakna dem.
↗ till inlägget↗ till inläggetTror att de kommer att klara sig.Det är bara börja. Snart kompplet.se eller varför inte games.
Håller med... Games säljer bra och komplett.se med
↗ till inläggetMjo, men datorbutiken hade ett enormt urval av komponenter.Datorbutiken har inte varit särskilt bra ställt i jämförelse med andra datorbutiker på internet det senaste året.
inet.se och dustin.se har bara ca 9kr högre pris på de flesta komponenterna. De har dessutom enormt mycket bättre service och leveranstider. Service och leveranstider är sånt som många kunder vill ha, och datorbutiken kunde inte stå upp för sitt motto.
Komplett.se är grymma inom dessa två, men då är priserna snäppet högre. Datorchassin är dock på ett bra pris hos dem, även frakten.
inet.se har jag inte köpt själv ifrån, men priserna är bra, och många tycker att deras kundservice är suverän.
Dustin är jättebra, de har allt från tvättmaskin till platt-tv och datordelar. Priserna är bland de lägsta.
Det finns som sagt mycket andra alternativ, som i många fall är bättre. Jag kommer då inte sakna dem.