jaa i japan ja men åk till japan och köp allt när dem slutar leverera till europa!!!
Nintendos Undergång E Nära!
Räker väll till Asien eller Amerika.
a japan säljer det bra
men microsoft planerar att ta över där
med xbox2!a förutom japan vart säljer nintendo bra ungefär
ingenstans!(och detta är inget aprill skämt!)
Nintendo kommer inte gå under på många, många, många år.
men inse nintendo har dåligt med pengar medans sony o microsoft har jätte mycket pengar,om inte nintendos nästa konsol säljer mer än microsofts och sonys så går dem i konkurs!!
Och nintendo regerar ju bärbara konsollmarknaden.
lägg av me det här tjafset nintendo går inte under punikt slut
och vad har detta med GCN att göra?
för att det e den som har fått nintendo att förlora pengar!!
på den bärbara marknaden regerar
nintendo men nu kommer ju sony
in i bilden med deras psp!
jag säger så här Xbox = mycket pengar för att "BIL GATES" = microsoft
sony många köpeer det inget spec
jag tror inte nintendo kommer gå under på mycket länge!
NGC*lägg av me det här tjafset nintendo går inte under punikt slut
nej,du ovetande,de förkortas GCN.(Secred @ 20/04-2004 18:22:50)lägg av me det här tjafset nintendo går inte under punikt slut
NGC*
Är det någon som har en kopia på medeladet om att de skulle gå under... Man fattar ju att de inte kommer att göra det. Men lite nyfiken blir man ju på att några uppenbart har gått på det!
Jag tror inte att nintendo lägger ner och kmr att gå under så jag säjjer ba noooppp
Hahahahaha oj vad du ljuger.men inse nintendo har dåligt med pengar medans sony o microsoft har jätte mycket pengar,om inte nintendos nästa konsol säljer mer än microsofts och sonys så går dem i konkurs!!
Dom har mer än 18.000.000 svenska kronor(om man gör om). Dom kanske har 3 miljoner i skuld.
lol ! skulle nintendo gå under :lol:
18 miljoner?(0013 @ 21/04-2004 15:00:51)men inse nintendo har dåligt med pengar medans sony o microsoft har jätte mycket pengar,om inte nintendos nästa konsol säljer mer än microsofts och sonys så går dem i konkurs!!
Hahahahaha oj vad du ljuger.
Dom har mer än 18.000.000 svenska kronor(om man gör om). Dom kanske har 3 miljoner i skuld.
du har nog tagit fel på en nolla. :huh:
Jepp 18 miljoner
om Nintendo skulle gå under skulle världen förändras totalt.
de e med detta ord jag förändrar världen.