💬
Logga in
Fuska.se

Nintendos Undergång E Nära!

201 svar · startad · 🔒 låst

Trådstartare #101

det ända jag gillar hos nintendo

är deras sp inget mer!

jag gillar allt hos nintendo

Nintendo gör nya saker hela tiden t ex: spel,konsoller,tävlingar, posters och liknande. DET KAN INTE GÅ UNDER!. Det finns endast ett sätt att nintendo ska gå under:

Japanernas ideer tar slut...

Jag köper Nintendo av en och endast en anledning: Jag vill spela Zelda. Om Nintendo går under så säljer de väl Zelda till nån annan. Det gör inte mig nåt. Miyamoto har ju ändå övergivit Zelda.

gabi!

Du säger bara så för att du inte gillar nintendo eller är otroligt vidskeplig.

Det finns spel som heter Zelda, Pokémon. Spyro osv. och så länge du sitter och säger att nintendo går under så kan vi som gillar nintendo lungt konstatera att Nintendo går ca 1 miljard kronor på plus varenda dag

DE LÄR INTE GÅ UNDER PÅ EN LÅNG STUND!!!!!!!!!!!!!!!!

håller me. men spyro e väll lite dålit att skriva :huh:

gabi ger sig visst inte... det verkar som om alla tycker emot honom. Så gabi, hissa vit flagg :angry:

Jag köper Nintendo av en och endast en anledning: Jag vill spela Zelda. Om Nintendo går under så säljer de väl Zelda till nån annan. Det gör inte mig nåt. Miyamoto har ju ändå övergivit Zelda.

Övergivit. Säkert va

Låt mig se.................................. det var väl inte för 30 år det senaste Zelda-spelet kom ut. <_< ska man kalla det övergivet bara för att nästa spel inte släppts än. ELLER.... ;)

Senast ändrad:

Jag tycker att gabi är lite konstig :angry: ! För att Nintendo äger fett och knäcker alla :lol: !!!!!!!!!!!!!!!

Ps.Det(game cube) är mycket bätre än Xbox ock ps2! :D !!!.Ds

Nintendo e bäst de e bara att inse :ph34r:

håller me. men spyro e väll lite dålit att skriva :huh:

kanske det..... men varför inte????

Nintendo gör nya saker hela tiden t ex: spel,konsoller,tävlingar, posters och liknande. DET KAN INTE GÅ UNDER!. Det finns endast ett sätt att nintendo ska gå under:

Japanernas ideer tar slut...

Alltså: ALDRIG

Föressten Nintendo kanske tjänar 5 miljoner varje dag!!

Gamecube sålde typ 1. 000 500 konsoller på första veckan och massa andra i Japan!!

Om man tror att nintendo går under så har man slut på fungerande hjärnceller!!

ja faktis :)

ja faktis :)

håller me brollan ;)

Mycket dåligt skämt. ;) buuuu

Håller med ngc-diggarn :P B)

nintendo går inte under det liger samma rank som xbox bordsked att ps2 är alltid första ranken bläääh :angry:

nintendo var nästan den första konsollen och i japan tycker dom att nintendo e bäst så gabi ge upp ;)

Juste ÄGD

Föressten jag Knuckles e en Echidna, inte en igelkotte gabi!!

Trådstartare #119

jag gillade nintendo

FÖRUT!tills dom förråde mig med en tecknad zelda

en försämrad mario kart dd och en ynklig liten skiva som har

1.5 gig i utrymme!

jag gillade nintendo

FÖRUT!tills dom förråde mig med en tecknad zelda

en försämrad mario kart dd och en ynklig liten skiva som har

1.5 gig i utrymme!

DUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!! Min kompis tyckte oxå så om TWW, men han tycker det är kul ändå! Ansträng dig! Bortse från det du inte gillar och njut istället För F*N! :angry: :angry:
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.