vet ni när det kommer ut
Super Smash Bros Melle2
VET du att det kommer ut? isf vet jag inte när det kommer..
jag hoppas de kommer!
jag är inte säker men en del säger att det kommer utVET du att det kommer ut? isf vet jag inte när det kommer..
de e väll bara va dom tror B)
ja exakt.. om man inte vet så kan man ju inte fråga om när det kommer ut..
jag hoppas också att det kommer ut...
ja med, hoppas det finns jätte många nya gubbar då :)
Om det kommer ut hoppas jag att man kan vara son-goku inte för att jag tror det men ändå.
samma här!Om det kommer ut hoppas jag att man kan vara son-goku inte för att jag tror det men ändå.
asså kommer de att komma eller inte????
man vet inte säkert.. men vi hoppas det.. och det ska vara måååånga banor som ska va skitroliga :)
det finns många fler dom som jag vet kommer att va med är son goku,kid gohan,vegeta,mario och hans gäng så klart :P ,zelda gänget,fox,falco,crystal(på starfox adve..)fox med staven som man får fram och det här e bra sonic,tails och knukles kommer att va med :lol: men det finns många flerja med, hoppas det finns jätte många nya gubbar då :)
hur vet du det? du visste väl inte att det kommer ut? Du har säkert kollat på den där fejkbilden med king k rool diddy eggman gorons zoras och sånna :P
vilken fejkbildhur vet du det? du visste väl inte att det kommer ut? Du har säkert kollat på den där fejkbilden med king k rool diddy eggman gorons zoras och sånna :P
det finns i denna tråd och här länk ->http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=584&st=750
det va som f*n :blink:
vad menar du? är det dom du menar eller? det är troligtvis fejk... men det skulle vara grymt om det kom och dom var med!
jag menade att sonic och så skulle va med men det här är ju löljigt
ja men det skulle vara skadad att en måne e med :Pvad menar du? är det dom du menar eller? det är troligtvis fejk... men det skulle vara grymt om det kom och dom var med!