En döende pojke gör sin sista önskan, att mata dom hemlösa...
Det är ju så man blir tårögd :(
En döende pojke gör sin sista önskan, att mata dom hemlösa...
Det är ju så man blir tårögd :(
Stackar :(
Än stark pojke. En exempel hur snäll en människa kan vara.
↗ till inläggetOch samtidigt är det människan själv som har skapat misären som gör att folk blir hemlösa. En liten pojke kan vara god, men mänskligheten kan aldrig vara god. Vi är ett ont själviskt och girigt rovdjur.Än stark pojke. En exempel hur snäll en människa kan vara.
Verkligen synd om pojken.
Håller med Ubuntu helt fullständigt.
↗ till inlägget↗ till inläggetOch samtidigt är det människan själv som har skapat misären som gör att folk blir hemlösa. En liten pojke kan vara god, men mänskligheten kan aldrig vara god. Vi är ett ont själviskt och girigt rovdjur.Än stark pojke. En exempel hur snäll en människa kan vara.
Jag tror inte det finns gott och ont.
↗ till inlägget↗ till inläggetÄn stark pojke. En exempel hur snäll en människa kan vara.
Och samtidigt är det människan själv som har skapat misären som gör att folk blir hemlösa. En liten pojke kan vara god, men mänskligheten kan aldrig vara god. Vi är ett ont själviskt och girigt rovdjur.
Jag tror inte det finns gott och ont.
Ok. Vi är ett själviskt och girigt rovdjur då.
Jag förstod inte riktigt men jag blev ganska tårögd.. synd om pojken :(
Rätt inställning.
↗ till inläggetEn liten pojke som hade leukemi (en cancersjukdom) vars sista önskan innan han dog var att de skulle ge mat åt de fattiga.Jag förstod inte riktigt men jag blev ganska tårögd.. synd om pojken :(
Synd ändå.
R.I.P little boy....
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in