DiRtY Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 t1a, 4ndrar vrf det ser 4t såhär 6ch 5nte n6r0a3t? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Du är dålig på att pricka tangenterna? Har du nyinstallerat ett operativsystem på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Har du hällt cola på tangentbordet? Kan bli så ifall det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Eller så skojar han, det tror jag på-,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blader94 Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 På min laptop så finns det en Num Lock-knapp, fast det inte finns något numeriskt tangentbord. Det som händer när man trycker där är istället att vissa bokstavstangenter genererar siffror när man skriver. Kan det vara det som har hänt, kanske? För isåfall är det bara att trycka på Num Lock igen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 (redigerat) Nej, det är inte det som är felet, siffrorna är bara slumpmässiga: 789 456 123 så sitter siffrorna, men han har inte trycket så tangent bordet om du fattar Edit: hade visst fel 4-u 5-i 6-o 1-j 2-k 3-l 0-m Redigerat 22 November 2008 av AlleTheMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 22 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 (redigerat) det var mitt tangentsbord jag k;pte idag * har 'ndrat tbx te mitt andra nu). n[n som vet vad felet var p[ det. blev siffror ist'llet f;r bokst'ver vad f*n nu da kan inte skria de 3 sista bokst'verna i alfabetet. Så nu funkar det? iallafall det tangenbordet som jag köpte idag skrev siffor istället för bokstäver på visa tangenter, nån som vet vad felet är? Redigerat 22 November 2008 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blader94 Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 (redigerat) Han gillar dig säkert. :) det är jävligt svårt att veta hur man ska visa sin kärlek på bästa sätt, i'm speaking from experience. Satsa bara, så ska du se att det löser sig. ;) Ja, lita på farbror Blejdare, han är en vis person.^^ Låter skumt. :S EDIT: Lol, wtf? xD Min gamla citering hamnade här. xD Redigerat 22 November 2008 av Blader94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Du har troligen råkat trycka alt+shift och fn+numlock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Japp tryck på alt+shift så löser det sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.