kerex132 Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Hej jag hade tänkt att starta en sida som ska likna biltjuv.nuMen jag behöver mer folk om ni är intreserade adda mig på msn @hotmail.commer info på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Vad kan du för något och vad exakt behöver du? Kan vara bra att berätta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 (redigerat) Jag kan inget om sånt. Men d vet väl att det är rätt svårt. Det behövs mer än 10 personer om du vill ha en sida med samma kvalitet som biltjuv. Redigerat 23 November 2008 av ihabba123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Jag kan inget om sånt. Men d vet väl att det är rätt svårt. Det behövs mer än 10 personer om du vill ha en sida med samma kvalitet som biltjuv. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 (redigerat) Vad är det för mening att härma en sida? "Hmmm...Vilken ska jag välja? Den populära vanliga eller nån random snubbes kopia..." Gör nått originellt istället. Redigerat 25 November 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Jag kan inget om sånt. Men d vet väl att det är rätt svårt. Det behövs mer än 10 personer om du vill ha en sida med samma kvalitet som biltjuv. Nej. Utveckla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 (redigerat) Jag kan inget om sånt. Men d vet väl att det är rätt svårt. Det behövs mer än 10 personer om du vill ha en sida med samma kvalitet som biltjuv. Nej. Utveckla. Han tror nog att man kan klara det på färre, men är inte säker. Jag skulle kunna göra ett sånt spel ensam på en vecka. Förutsatt att man just har haft sommarlov och inte har några kursprov. Dessutom tycker jag sådana spel är grymt tråkiga. Man måste betala för att kunna vara bland de bästa, och är man inte bland de bästa är det inte kul. Jag gjorde t o m en bot till ett sådant spel. Allt gick 10ggr snabbare än vad ngn annan kunde göra det. Men pga begränsningar för ickebetalande så gick man ändå upp i nivå hälften så fort. Redigerat 25 November 2008 av PunkArne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.