Megaman67 Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 (redigerat) Hejsan, jag är förbannad på youtube för två saker. 1. Jag kan inte registrera mig där, även om jag fyller i rätt saker och trycker sedan på skapa mitt konto så kommer det istället upp en sida där det står ''Tyvärr. Baserat på informationen du skickade till oss kan du inte registrera dig för Youtube.com''. 2. Vissa filmer jag vill titta på är borttagna, så när jag ska kolla på en viss video så står det ''We're sorry, this video is no longer avaible''. Om inte youtube skärper sig kommer det bli så att jag inte längre kommer gå in där. Redigerat 12 December 2008 av Pikachu456 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 1. Jag kan inte registrera mig där, även om jag fyller i rätt saker och trycker sedan på skapa mitt konto så kommer det istället upp en sida där det står ''Tyvärr. Baserat på informationen du skickade till oss kan du inte registrera dig för Youtube.com''.Det är väl åldersgräns på YouTube om jag inte minns fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Vad för filmer är det du ska kolla på ? Antagligen har Tuben tagit bort dessa videos för att de innehåller stötande scener eller för att de helt enkelt är för gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 1. Man måste vara 13 år för att regga sig på youtube och du är bara 11år så tyvär. 2. Om du inte kan se på vissa videos så är det nog för att man måste vara 18+ eller så är dom borttagna av youtube för att dom är stötande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Hejsan, jag är förbannad på youtube för två saker. 1. Jag kan inte registrera mig där, även om jag fyller i rätt saker och trycker sedan på skapa mitt konto så kommer det istället upp en sida där det står ''Tyvärr. Baserat på informationen du skickade till oss kan du inte registrera dig för Youtube.com''. 2. Vissa filmer jag vill titta på är borttagna, så när jag ska kolla på en viss video så står det ''We're sorry, this video is no longer avaible''. Om inte youtube skärper sig kommer det bli så att jag inte längre kommer gå in där. 1: har du regat dig där förut? isåfall så om du tar om din email addres igen så funkar det inte.2: dom kan ha varit bortagna för att användaren kan ha använt sig av ngns annas saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Hejsan, jag är förbannad på youtube för två saker. 1. Jag kan inte registrera mig där, även om jag fyller i rätt saker och trycker sedan på skapa mitt konto så kommer det istället upp en sida där det står ''Tyvärr. Baserat på informationen du skickade till oss kan du inte registrera dig för Youtube.com''. Du är för ung, kom tillbaka om två år. 2. Vissa filmer jag vill titta på är borttagna, så när jag ska kolla på en viss video så står det ''We're sorry, this video is no longer avaible''. Du försöker titta på filmer som youtubes personal har tagit bort. Om inte youtube skärper sig kommer det bli så att jag inte längre kommer gå in där. Bra, för att uppenbarligen vill dem inte ha elvaåringar som dig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Åh nej! Du slutar gå in på youtube, vad synd! Men hur du gör: Registrera dig som vanligt fast med typ 1983 som födelseår eller nått... (Det är så youtube blir infekterat av småbarn, vet dock inte om det är lagligt) Och filmer som har tagits bort har antagligen användaren tagit bort (annars skulle det stå att den har tagits bort pga copyright sak) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 29 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Nu har jag lyckats registrera mig där, men jag tog 1994 som födelseår så att jag kunde bli medlem där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Nu har jag lyckats registrera mig där, men jag tog 1994 som födelseår så att jag kunde bli medlem där.Det är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Du får inte utge dig för att vara en annan person eller uppge falsk information på internet. Alltså det är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 This is illegal, you know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 oftast så kan du ju X i att du är äldre än vad du e. sen fixa en ny mail.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.