💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Spel Till Jul?

14 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Denna tråd har samma rubrik (till stor del) som många andra trådar. Just "Vilket spel?". Men eftersom den rubriken är bra kör jag på den.

Tråden handlar om vilket/vilka spel ni hade tänkt att önska er till jul och kanske ge lite tips till andra. Menar självklart att man ska nämna Ps3 spel och inte spel till andra format.

Jag själv har tänkt lite på Pes09, Fallout 3, Mirror's Edge, Tomb Raider: Underworld och Prince of Persia. Tyvärr blir det bara till att önska sig 2, max 3 spel. Pes09 är givet men det andra är lite svårare. Det lutar dock åt TR: Underworld eller Prince of Persia. Får vänta på Prince of Persia recensionen innan jag bestämmer mig. Men sen kanske man ska stoppa undan lite pengar till Skate 2 och Killzone 2 som kommer tidigt nästa år.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

1. Resistance 2

2. Mirror's Edge

3. Prince of Persia

Nivå 13 · Mästerfuskare

Gears of war 2

Brothers in arms hells highway

Nivå 5 · Fuskare

Asså måste bara fråga, är du dum eller? Varför skriver du ett Xbox 360 spel i PS3 forumet?

Nivå 1 · Novis

1.Fifa 09

2.Call of duty word at wear

3.Farcry 2

4.Mirrors Edge

5.Need for speed undercover

Senast ändrad:

28 Nov 2008
Nivå 4 · Lärling

1. Call of duty: World at War

2. Resistance 2

3. Mirror's edge(inte säkert dock)

30 Nov 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Denna tråd har samma rubrik (till stor del) som många andra trådar. Just "Vilket spel?". Men eftersom den rubriken är bra kör jag på den.

Tråden handlar om vilket/vilka spel ni hade tänkt att önska er till jul och kanske ge lite tips till andra. Menar självklart att man ska nämna Ps3 spel och inte spel till andra format.

Jag själv har tänkt lite på Pes09, Fallout 3, Mirror's Edge, Tomb Raider: Underworld och Prince of Persia. Tyvärr blir det bara till att önska sig 2, max 3 spel. Pes09 är givet men det andra är lite svårare. Det lutar dock åt TR: Underworld eller Prince of Persia. Får vänta på Prince of Persia recensionen innan jag bestämmer mig. Men sen kanske man ska stoppa undan lite pengar till Skate 2 och Killzone 2 som kommer tidigt nästa år.

Rekommenderar TRU och Fallout 3.

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

1.Fifa 09

2.Call of duty word at wear

3.Farcry 2

4.Mirrors Edge

5.Need for speed undercover

Far cry 2 är riktigt bra!

↗ till inlägget
Asså måste bara fråga, är du dum eller? Varför skriver du ett Xbox 360 spel i PS3 forumet?
för att ingen frågar vad man önskar sej för spel i xbox 360 forumet :(
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget
↗ till inlägget

för att ingen frågar vad man önskar sej för spel i xbox 360 forumet :(

Det finns en knapp som heter "Nytt Ämne", men nu ska vi inte gå mer offtopic.

11 Dec 2008
Nivå 4 · Lärling

Har redan fått Call of Duty World at War så jag skriver upp Resistance på 1:an. Dock så vill jag ha kläder också :) Kanske en liten parfym hehe :P Jag kan ju köpa allt själv ofc men jul = gratis stuff XD Men måste ja fixa grejs till familj/tjej också.

Senast ändrad:

16 Dec 2008
Nivå 3 · Lärling

Jag placerar 123.

1. Resistance2

2. Turok/(har detta)

3.Assasin's Creed

:D :) :D

och... NI MÅSTE PRÖVA TUROK!!!!!!! Det äger...

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Jag placerar 123.

1. Resistance2

2. Turok/(har detta)

3.Assasin's Creed

:D :) :D

och... NI MÅSTE PRÖVA TUROK!!!!!!! Det äger...

Vänta lite. Ska du önska dig ett spel du redan har?

Nivå 0 · Nykomling

Har faktiskt alla spel jag vill ha...

Men Mirrors edge äger och Need for speed Undercover suger, alla NFS efter underground 2 har f*n varit skit dåliga.

Nivå 5 · Fuskare

Placerar en top 5 lista dåra:

1. HD TV (Bara för att jag sitter 2m ifrån en 52 tums ej HD TV, gissa hur svinigt de ser ut)

2. Resistance 2 (För multiplayern <3, PSN: SgtAlle adda)

3. Guitar Hero Worldtour eller Rockband 2

4. Star Wars Force Unleashed

5. Mirrors Edge (grym design och känsla)

PS:

Ingen bryr sig nog hehe, men jag kommer inte få något i julklapp men de är vad jag hade önskat mig :)

18 Dec 2008
Nivå 1 · Novis

Little Big Planet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in