NightMaker Skrivet 30 November 2008 Rapport Skrivet 30 November 2008 (redigerat) Har en 80DK som varit UnHoly, Så nu ska jag respecca blood men har ingen aning om hur jag ska specca :s Skulle vilja ha en bra specc, som är så effektiv som möjligt. Redigerat 2 December 2008 av NightMaker
Spliffor Skrivet 30 November 2008 Rapport Skrivet 30 November 2008 (redigerat) http://www.wowhead.com/?talent=jfVMVhoIcfoxzAoG0xxhZb gör om den hur du vill har ingen dk men är 90% säker att nästan alla använder en liknande spec Redigerat 30 November 2008 av Spliffor
fishmaster Skrivet 1 December 2008 Rapport Skrivet 1 December 2008 Jag kör en Restoration Rogue hur ska jag specca? :(
Garone Skrivet 1 December 2008 Rapport Skrivet 1 December 2008 Jag kör en Restoration Rogue hur ska jag specca? :( restoration
Signify Skrivet 1 December 2008 Rapport Skrivet 1 December 2008 Nu är jag inte jätte-insatt på DK's, men vad jag har hört av en klasskompis (som förövrigt är väldigt insatt i theory crafting etc.), så ska Blood vara "totalt j*vla värdelöst" för att citera. =)
NightMaker Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Skrivet 2 December 2008 MEN förlåt att man råkat skriva fel... -__- Här är den iallafall..Har speccat från UNholy to BLOOD nu -.- Tack till Xenophobia för ett seriöst svar.
Hivee Skrivet 2 December 2008 Rapport Skrivet 2 December 2008 Nu är jag inte jätte-insatt på DK's, men vad jag har hört av en klasskompis (som förövrigt är väldigt insatt i theory crafting etc.), så ska Blood vara "totalt j*vla värdelöst" för att citera. =)Ayep, sant, blood suger för i stort sätt allt Det som används i blood är endast Subversion, Butchery, Bladed armor, 2h weapon speci. och Dark Conviction. Om du tänker raida så hänvisar jag till min spec, kan ta bort de tre i Virulence och sätta 5/5 Necrosis+4/5 Desecration, men det är upp till dig
Rekommendera inlägg