Sidney Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Hej! Har trötnat på WoW efter ca 2 månader nu och tänkte fråga hur mycket jag får för mitt account. Vet att jag inte får mycket alls, men någon hundring kanske man får. -- Account typ: WoW (inget TBC eller WOTLK) Tid kvar: Till 23 December 2008 (sen har jag 3 fria dagar som det står pending på, ingen aning om vad det är eller varför jag fått dom) Karaktärer (Realm - Namn - Level - The Armory - Pengar - Honor Points/BG medlajer): Ragnaros - Nightpreist - 60 - The Armory - 150-200g - ca 2000, 50av, 20ab, 60wsg Dragonmaw - Rawom - 15 - The Armory - ca 30g (+ saker på AH värda 30-40g) - 0, 0av, 0ab, 0wsg Sen har jag några runt level 10 också. -- Hur mycket kan man få ungefär? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Nja, som högst 150-200 Och eh, jag sa iofs att du skulle tröttna utan TBC/wotlk =p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Hej! Har trötnat på WoW efter ca 2 månader nu och tänkte fråga hur mycket jag får för mitt account. Vet att jag inte får mycket alls, men någon hundring kanske man får. -- Account typ: WoW (inget TBC eller WOTLK) Tid kvar: Till 23 December 2008 (sen har jag 3 fria dagar som det står pending på, ingen aning om vad det är eller varför jag fått dom) Karaktärer (Realm - Namn - Level - The Armory - Pengar - Honor Points/BG medlajer): Ragnaros - Nightpreist - 60 - The Armory - 150-200g - ca 2000, 50av, 20ab, 60wsg Dragonmaw - Rawom - 15 - The Armory - ca 30g (+ saker på AH värda 30-40g) - 0, 0av, 0ab, 0wsg Sen har jag några runt level 10 också. -- Hur mycket kan man få ungefär? Predictable. Försök lägga upp det för ~500kr. Tror inte du får mer för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Jag skulle hellre göra ett nytt account än att köpa en karaktär 20 levlar under max som heter Nightpreist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 du vet att det är emot reglerna att sälja sitt acc? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Inga trådar om att sälja virtuella föremål på fuska. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg