Hoppa till innehåll

Sämsta N64 Spelet?


Ruthar
 Dela

Rekommendera inlägg

Det sämsta spelet till Nintendo 64 för mig är ju Zelda: Majoras Mask, för jag kan ju inte klara spelet på 3 dar.

OMG ÄR DU SJUK??? SÄMSTA SPELET??

Du vet att man kan spara och spola tillbaka tiden och sånt? Och inte behöva göra om allt.

 

Ja, det går. Men jag kan ju inte koden som jag behöver för att komma in i The Bombers labratorium (jag är då deku link). Och därmed kommer jag inte till Skull kid, och månen kan då krascha.

 

Därför så gillar jag inte Majoras mask.

 

Du måste ju tävla och hitta alla dom där Bombersarna så får du koden.

 

Jag gör ju det, dem säger att jag ska hitta dem innan nästa morgon, men jag klarar inte uppgiften och en gång så var jag nära jag hade hittat 4 men den sista var omöjlig att hitta och det blev morgon.

 

Därför suger majoras mask.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Payback

Det sämsta spelet till Nintendo 64 för mig är ju Zelda: Majoras Mask, för jag kan ju inte klara spelet på 3 dar.

OMG ÄR DU SJUK??? SÄMSTA SPELET??

Du vet att man kan spara och spola tillbaka tiden och sånt? Och inte behöva göra om allt.

 

Ja, det går. Men jag kan ju inte koden som jag behöver för att komma in i The Bombers labratorium (jag är då deku link). Och därmed kommer jag inte till Skull kid, och månen kan då krascha.

 

Därför så gillar jag inte Majoras mask.

Du måste ju tävla och hitta alla dom där Bombersarna så får du koden.

 

Jag gör ju det, dem säger att jag ska hitta dem innan nästa morgon, men jag klarar inte uppgiften och en gång så var jag nära jag hade hittat 4 men den sista var omöjlig att hitta och det blev morgon.

 

Därför suger majoras mask.

 

Du kanske ska leta upp en guide, Om du vet hur man ska göra kommer du tycka om spelet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Majorals Mask är det sämsta spelet jag har spelat, vad man än gör så börjar allt om från början och det gick så segt när man började om och alla tempel hade jag problem med, dessutom var spelet väldigt kort. Ett rollspel ska vara långt så att man ska kunna spela länge och när man är färdig så ska man kunna börja om och ändå ha lite svårt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Majorals Mask är det sämsta spelet jag har spelat, vad man än gör så börjar allt om från början och det gick så segt när man började om och alla tempel hade jag problem med, dessutom var spelet väldigt kort. Ett rollspel ska vara långt så att man ska kunna spela länge och när man är färdig så ska man kunna börja om och ändå ha lite svårt

Mitt också. Majoras mask är sämre än sin föregångare Ocarina of Time. Man blir stressad av att man bara har 3 dagar på sig att klara spelet. Och den finns en dålig sak till. Tiden stoppas inte om man går in i ett hus vilket det gör i OOT.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Fattar inte vad några har emot Majora's Mask, det är f*n ett av dom bästa spelen som någonsin har gjorts :(

 

Tiden stoppas inte om man går in i ett hus vilket det gör i OOT.

 

OOT har väl ingen tid?

Redigerat av Payback
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fattar inte vad några har emot Majora's Mask, det är f*n ett av dom bästa spelen som någonsin har gjorts :(

 

Tiden stoppas inte om man går in i ett hus vilket det gör i OOT.

 

OOT har väl ingen tid?

 

Jag tror han syftar på att tiden går inte när man är inne i ett hus i OOT.

Vill säga går man in i ett hus när det är dag och man stannar där i flera timmar så är det fortfarande dag ute.

 

Sen så har jag inte spelat så många N64 spel & alla jag har spelat har varit bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det sämsta spelet till Nintendo 64 för mig är ju Zelda: Majoras Mask, för jag kan ju inte klara spelet på 3 dar.

OMG ÄR DU SJUK??? SÄMSTA SPELET??

Du vet att man kan spara och spola tillbaka tiden och sånt? Och inte behöva göra om allt.

 

Ja, det går. Men jag kan ju inte koden som jag behöver för att komma in i The Bombers labratorium (jag är då deku link). Och därmed kommer jag inte till Skull kid, och månen kan då krascha.

 

Därför så gillar jag inte Majoras mask.

Du måste ju tävla och hitta alla dom där Bombersarna så får du koden.

 

Jag gör ju det, dem säger att jag ska hitta dem innan nästa morgon, men jag klarar inte uppgiften och en gång så var jag nära jag hade hittat 4 men den sista var omöjlig att hitta och det blev morgon.

 

Därför suger majoras mask.

 

Du kanske ska leta upp en guide, Om du vet hur man ska göra kommer du tycka om spelet.

 

Så sant som det är sagt!

 

Man kan inte bara ge upp spelet i början utan man måste försöka att komma vidare. Vilket gör att man senare tycker att Majoras Mask är hur grymt snygg som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Det sämsta spelet till Nintendo 64 för mig är ju Zelda: Majoras Mask, för jag kan ju inte klara spelet på 3 dar.

OMG ÄR DU SJUK??? SÄMSTA SPELET??

Du vet att man kan spara och spola tillbaka tiden och sånt? Och inte behöva göra om allt.

 

Ja, det går. Men jag kan ju inte koden som jag behöver för att komma in i The Bombers labratorium (jag är då deku link). Och därmed kommer jag inte till Skull kid, och månen kan då krascha.

 

Därför så gillar jag inte Majoras mask.

Du måste ju tävla och hitta alla dom där Bombersarna så får du koden.

 

Jag gör ju det, dem säger att jag ska hitta dem innan nästa morgon, men jag klarar inte uppgiften och en gång så var jag nära jag hade hittat 4 men den sista var omöjlig att hitta och det blev morgon.

 

Därför suger majoras mask.

Du kanske ska leta upp en guide, Om du vet hur man ska göra kommer du tycka om spelet.

 

Så sant som det är sagt!

 

Man kan inte bara ge upp spelet i början utan man måste försöka att komma vidare. Vilket gör att man senare tycker att Majoras Mask är hur grymt snygg som helst.

 

Jepp, jag gav upp innan första templet.

(För jag hittade inte det XD )

 

Fast sen kollade jag lite på en guide så fattade jag vart första templet var så blev det skitkul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...