Hoppa till innehåll

Fuskas Spriteshop! Läs Första Inlägget Innan Du Postar!


WishCookie
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tycker att det är dåligt att det ens finns något som liknar en chef. Är det inte meningen att detta ska vara en gemensam spriteshop? Jag tycker att det inte ska finnas en chef, och inga som är "anställda". Alla borde få vara med och göra sprites - varför begränsa det? Dessutom skulle det ge mindre krångel och minde bråk.

 

EDIT: Tittade på huvudinlägget. Varför ska du få vara Skapare och ha rank 11 medan alla andra är NyAnsälld, som dessutom är felstavat? Det var gurragu som kom på idén, så varför ska du få bestämma och ha högre rank? För att du har gjort tråden? Det kvittar vem som gör tråden, så länge som någon gör den.

 

EDIT2: (Ignorera detta, jag såg inte det ändrade huvudinlägget.) Lön? Vad är det för mening med att ha lön? Är inte det här något som man ska göra för att det är kul? Iden om att du ska bestämma kommer inte att fungera, sedan när du blir inaktiv (någon gång måste det ju hända). Vad ska hända med tråden då? Vi kommer inte att kunna uppdatera reglerna, och nya tror att det som står i huvudinlägget gäller...

Redigerat av JosJuice
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 702
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

 Dela

×
  • Skapa ny...