💬
Logga in
Fuska.se

Home

36 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Omg, får man testa det? Ska testa nu :D Vet någon när den riktiga kommer ut?

Nivå 5 · Fuskare

Home har mycket svårigheter att få det att funka och att allt ska gå ihop.. Och en release datum är ej bekräftat just nu, var glad att vi har beta nu allafall.

Vi har beta nu va, för jag har inge internet förtillfället och kan inte veta.

Jag använde min polares PS3 en gång nydligen och då över PS Store ikonen låg Home så jag antog att de var ute nu?

Hörde att Home inte var globalt heller, är det sant ?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det släpps en patch till Home imorgon som ska ordna Homes inloggningsproblem.

18 Dec 2008
Nivå 5 · Fuskare

Hur länge har vi betat ?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tills fullversionen släpps...när nu det är.

29 Dec 2008
Nivå 3 · Lärling

Blev besviken rent ut sagt. Home slickar hästballe. :)

30 Dec 2008
Nivå 0 · Nykomling

Ja , man kan bara skaffa lägenhet typ...... ;)

Senast ändrad:

31 Dec 2008
Nivå 5 · Fuskare

Jag vill inte bekräfta mina tankar om Home fören efter jag spelat minst 3 timmar på full version när de släpps dock..

Men jag ser inte heller vad idén med Home egentligen är. Hardcore gamers sitter inte och vill designa "sin" lägenhet. Och gå runt som fånar utan något syfte. Och jag tror inte casual players köper en PS3 just för Home, eller ser ljust på idén heller.

Känns som att Sony inte riktigt är medvetna på vad vi vill verkligen ha.

Men man kan ju alltid ha fel :)

6 Jan 2009
Nivå 1 · Novis

finns home till xbox 360

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

finns home till xbox 360

Öööh...Nej.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Ganska roligt att Home failade, vet massor av folk som sagt att PS3 > Xbox 360 pga Home.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Home är ju inte klart än. Detta är bara en beta.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ganska roligt att Home failade, vet massor av folk som sagt att PS3 > Xbox 360 pga Home.

Vilka dumma människor som tycker PS3 pga Home..

Home är bara ett Bonus för mig, jag vill ha, men klarar mig utan.

15 Dec 2009
Nivå 1 · Novis

Trodde först man laddade ner demos från Playstation Home, men insåg att det var något helt annat :huh: som tur var var det gratis och ingenting jag råkade köpa av misstag?!! Så vad är syftet med Home?

17 Dec 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Trodde först man laddade ner demos från Playstation Home, men insåg att det var något helt annat :huh: som tur var var det gratis och ingenting jag råkade köpa av misstag?!! Så vad är syftet med Home?

Som sagt i dom förra inläggen...

Ett virtuellt chatt-rumm, men syftet är väl att man ska kunna göra saker med folk, inte bara chatta...?

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Home ska vara väldigt lyckat enligt Sony själva med sina 8 miljoner "dagliga" användare. Men det som verkligen skiner är väl att intäkterna ska vara skyhöga. Dem rapporterade att bara under första veckan efter released av Street Fighter så ska cirka 200,000 items ha sålts just för det spelet.

Sen ska vi inte glömma all reklam som sitter klistrad överallt på väggarna. Om ni vet hur mycket reklam egentligen kostar för en vanlig tv-kanal, tänkt då vad 8 mille tittare dagligen drar in?

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

home är bra att ha.för att dom visar up trailers på spel och nyheter om spel och annat det är igentligen vad är home gjord till typ. undrar hur den kommer vara när den blir klar.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in