Jag undrar hur man klarar av den där krabban På första banan De 5e året HELT omöjligt :(
Krabban
Vilket spel???
Final fantasy christal chronicles
Jag har inte kommit dit.. men vilken ras e du? hur mkt strengh/defense/magic/hjärtan har du?
han är clavat, def 39 str 37 magi 34Jag har inte kommit dit.. men vilken ras e du? hur mkt strengh/defense/magic/hjärtan har du?
PS: min granne DS
det är bara och slå han tills han dör........men det går inte men måste man klara den fule f*n
han ser ju ut som en missbildad kossaHAN är SÖT
lol playstation suger... jag har oxå en clavat på år 4... 44 i strengh och 47 på defense... typ 20 magic... din clavat var inte så bra :P
kan bero på att han spelar M-player med mig,son-goten master och en tilllol playstation suger... jag har oxå en clavat på år 4... 44 i strengh och 47 på defense... typ 20 magic... din clavat var inte så bra :P
glömde vi är på år 7
just de vi måste dela på allt=((Xbox_suger @ 06/04-2004 18:37:18)lol playstation suger... jag har oxå en clavat på år 4... 44 i strengh och 47 på defense... typ 20 magic... din clavat var inte så bra :P
kan bero på att han spelar M-player med mig,son-goten master och en till
glömde vi är på år 7
ok.. :P men ni är många fler... Vet nån vart man kan köpa Phoenix down?
Nu är min Clavat DEF 92 ATK 56 MAGI 83
Så nu kan jag säga LOL till dig Nassen
Hum det var nästan ett år sen jag skriv det där ... -.- Btw, FF CC är dåligt.
FF:CC är inte dåligt enligt moaHum det var nästan ett år sen jag skriv det där ... -.- Btw, FF CC är dåligt.
hur klara du den?
slog på den
(PS) jag var med ock mosa honom
Phoenix down kan man int köpa.
krabb bossen är äklig tyker jag och svår.
↗ till inläggetKrabb bossen är svår endast när man är inne på det 5 åretPhoenix down kan man int köpa.
krabb bossen är äklig tyker jag och svår.