💬
Logga in
Fuska.se

Bilspel?

10 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej!

Har köpt ett Wii till familjen i julklapp, vill ju ha ett spel till mig också, många spel till barnen finns det, men jag letar efter ett riktigt bilspel, t ex något i klass med Grand Tourismo, finns det? Eller kan någon av er rekommendera något liknade?

/Carina

17 Dec 2008
Nivå 2 · Novis

Need for Speed: Pro Street.

18 Dec 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Need For Speed spelen, Excite Truck.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Hej!

Har köpt ett Wii till familjen i julklapp, vill ju ha ett spel till mig också, många spel till barnen finns det, men jag letar efter ett riktigt bilspel, t ex något i klass med Grand Tourismo, finns det? Eller kan någon av er rekommendera något liknade?

/Carina

Bil spel finns det massor av, Men om du vill ha bra bilspel får du vara försiktig med pengarna och verkligen leta smart!. Exite truck blev 2007 årets bästa racing spel för vissa tidningar och det rekommenderar jag. Sen finns det alltid Mario Kart Wii som är racing men i en helt annan stil.
20 Dec 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare

Kan ju säga att det bara är Mario Kart Wii som är värt att köpa i Nintendos genrer.

22 Dec 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

Ok, tack alla. Finns inte typ Colin McRay eller hur det nu stavas?

23 Dec 2008
Nivå 12 · Mästerfuskare

Har för mig att Colin McRae inte finns till Wii, tyvärr.

Men jag rekommenderar Excite Truck (& Mario Kart)

24 Dec 2008
Nivå 4 · Lärling

Jag rekomenderar att du köper Mario Kart Wii :D

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">

Senast ändrad:

16 Mar 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Men jag rekommenderar Excite Truck (& Mario Kart)

jag med
18 Mar 2010
Nivå 4 · Lärling

Need For Speed Undercover är rätt najs men inte direkt som Gran Turismo men MX VS ATV funkar väl. Wii är verkligen inte den konsol man ska ha bilspel till!

21 Mar 2010
Nivå 13 · Mästerfuskare

EDIT: fan, såg att tråden var 2 år gammal.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in