vilket e det bästa sound tracket till film och spel??
ja tycker sound tracket till filmen rock star
vilket e det bästa sound tracket till film och spel??
ja tycker sound tracket till filmen rock star
Jag tycker klart Sagan Om Ringen Soundtracket :D
inte hörtså många.Sagan om ringen också...lyssnat på hos en kompis.
Resident Evil, Mission Impossible, Matrix.
Nästa soundtrack till Resident Evil Apocolypse blir ganska tört.
SoR sound track är bäst.. ;P
Matrixarna lätt. Och Charlie's Angels soundtracken är rätt bra också.. Och Ocean's Eleven.
Jag tycker Matrix, Final Fantasy VIII, Final fantasy X, Final fantasy X-2 och School of rock - sountacken är bra. Jag har dock bara hört soundtracket direkt från filmen/spelet, så jag kan inte bedöma hela soundtracket.
Men Final Fantasy är ju spel inge film! Men deras musik är bäst iallafall :DJag tycker Matrix, Final Fantasy VIII, Final fantasy X, Final fantasy X-2 och School of rock - sountacken är bra. Jag har dock bara hört soundtracket direkt från filmen/spelet, så jag kan inte bedöma hela soundtracket.
QUOTE (Rikku @ 12/04-2004 07:53:26)Jag tycker Matrix, Final Fantasy VIII, Final fantasy X, Final fantasy X-2 och School of rock - sountacken är bra. Jag har dock bara hört soundtracket direkt från filmen/spelet, så jag kan inte bedöma hela soundtracket.
Men Final Fantasy är ju spel inge film! Men deras musik är bäst iallafall
det finns en final fantasy film
Oot Mm, och Dungeon siege! :)
Han frågade film och spel. Så jag svarade både film och spel.(Rowyn @ 12/04-2004 09:31:26)Jag tycker Matrix, Final Fantasy VIII, Final fantasy X, Final fantasy X-2 och School of rock - sountacken är bra. Jag har dock bara hört soundtracket direkt från filmen/spelet, så jag kan inte bedöma hela soundtracket.
Men Final Fantasy är ju spel inge film! Men deras musik är bäst iallafall :D
Tips: läs inläggen ordentligt nästa gång ;) .
detta är i för sig en serie men... That´s 70´s show!
sonic adventure 2 battle
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in