💬
Logga in
Fuska.se

En Riktig Rolig Film

12 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Haha. Titta på den här filmen då Link blir skadad om och om igen. Den är så j*vla rolig :lol: :P

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">

Vad ger ni filmen för beytg, jag ger den 10/10 för den hur rolig som f*n :lol: :P

Nivå 6 · Fuskare

Okej den var väl bra 6/10

Nivå 4 · Lärling

Den var kul fast jag tycker att animationen var sådär.. 5/10

Nivå 8 · Veteranfuskare

Stort Zeldafan, men det där var bara sämst.

18 Dec 2008
Nivå 7 · Fuskare

0/liggande åtta

19 Dec 2008

Tyckte inte den var så rolig.

4/10 för att den utspelade sig i OOT

Senast ändrad:

5 Jan 2009
Nivå 2 · Novis

Lol Naruto! Bara för det får den 7/10 ;:

7 Jan 2009
Nivå 1 · Novis

0/10 , jag har aldrig sätt en sätt en så dålig film , jag log inte ens nån gång!

9 Jan 2009
Nivå 6 · Fuskare

Jag skrattade hela 0 gånger den får 0/10

Kolla denna!

Nivå 13 · Mästerfuskare

haha! 10/10!

Den ägde :P jag gillade hur han skrek hela tiden när han skadade sig och när han gick in till naruto

12 Jan 2009

Den var inte rolig men det roligaste var väl den där ungen som skrek "jag har runk i nacken" vid 2:39

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Kan det bli mer P12 humor?

Helt och totalt värdelös.

@Payback, ungen heter Naruto & han säger Kage bunshin no jutsu (stavning på det)

Senast ändrad:

17 Jan 2009
Nivå 2 · Novis

ingen kommentar

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in