Vet någon när rockband 2 trumsett kommer ut med gitarr och mick?
Längtar så in i självaste.
Vet någon när rockband 2 trumsett kommer ut med gitarr och mick?
Längtar så in i självaste.
Nej, tyvärr :(
Of topic: Men är det nån som vet om trumsetet har cymbaler eller inte? Har nämligen hört både och
Vet inte när de kommer
men gitarren ser snygg ut!!
↗ till inläggetjo, det ser dock ut som om dom har härmat GH WT lite XDVet inte när de kommer
Det där är inte trummorna man fårmed närman köper det "riktiga" spelpaketet. De där är en bättre och lyxigare variant (det ser man på priset, 3100:-). Tror inte det finns något realesedatum för Rock Band 2 här i Europa än.
↗ till inläggetNej, tyvärr :(
Of topic: Men är det nån som vet om trumsetet har cymbaler eller inte? Har nämligen hört både och
trumsetet har inga cymbaler men det går att köpa till cymbaler samt en extra fotpedal
Flyttar till rätt forum del.
↗ till inläggetLol wanna-be Guitar hero world tour.Vet inte när de kommer
Lol premium trummorna har symbaler men man spelar bara med antingen cymbalerna elr dom där andra sakerna vad dom nu heter x'D
Bastrummorna?
Oft: Alla som säger wannabe GHWT gitarr är sjuka! Den är en fender stratocaster sunburst! GHWT har nån annan fake sak!
Ont: Jag har hört att det kommer med cymbaler.
↗ till inläggetOft: Alla som säger wannabe GHWT gitarr är sjuka! Den är en fender stratocaster sunburst! GHWT har nån annan fake sak!
Ont: Jag har hört att det kommer med symbaler.
Cymbaler. C ..C ...CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
Trapped Under Ice är inte med på GH: Metallica =/
Har hela låtlistan ;>
↗ till inläggetopps :P↗ till inläggetOft: Alla som säger wannabe GHWT gitarr är sjuka! Den är en fender stratocaster sunburst! GHWT har nån annan fake sak!
Ont: Jag har hört att det kommer med symbaler.
Cymbaler. C ..C ...CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
Trapped Under Ice är inte med på GH: Metallica =/
Har hela låtlistan ;>
Är inte rockband 2 redan ute?? står på game.se iallafall... eller så är det jag :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in