💬
Logga in
Fuska.se

Hur Många Har Slutat Med Wow?

19 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Hej. Jo jag tänkte se hur många som har slutat med wow här på fuska.se. Anledningen att jag la den här var för att om jag lägger den i wow forumet kommer det någ inte lika många och svarar.

Jag har slutat med wow.

Jag har också slutat... Tog inte bort gubben som vissa brukar göra iaf...

Nivå 8 · Veteranfuskare

Har slutat...två gånger. Jag körde för cirka två år sedan. Tröttnade och tyckte inte det var värt pengarna. Spelade för ett tag sen i år också. Spelade bara i tre månader. Slutade för att jag inte ville fastna mer i WoW och så ville jag ha tid att köra vanliga spel och vara mer med kompisar.

Nivå 3 · Lärling

Slutade 3 gånger men vart sugen på o lvla 80 så jag började igen.

Nivå 16 · Legendfuskare

aldrig slutat, spelar 2 år i sträck

Nivå 6 · Fuskare

Jag slutade för 2 veckor sen har tröttnat på Wow.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #7

Man ska ju inte ta bort acc. Man kan ju få en slant fört. Även om det inte är en hög man kan iaf kanske få 100kr.

Om ni kollar på blocket så ser ni att vissa säljer gubbar för 1500kr, lvl 70.

Nivå 5 · Fuskare

Har bara spelat 10 dagars. Har funderat väldigt länge på att spela seriöst. Men efter som ja tvekar på om ja ska eller inte ska. Så sket jag i det.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #10

Bra vall tycker jag.

Nivå 4 · Lärling

Spelade nån dag sen så tyckte jag det sög och slutade. Fast det räknas inte att för jag började inte riktigt spela kan man säga.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

jag har också slutat, sluta för ca 1 månad sen

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #13

Asså. Jag vill ha ett bra PVP spel och wow hade bra. Men jag vill ju inte betala för att bara spela PvP. Vet nån nåt bra PvP spel utan kostnad? Gå inte mer Offtopic tack.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Asså. Jag vill ha ett bra PVP spel och wow hade bra. Men jag vill ju inte betala för att bara spela PvP. Vet nån nåt bra PvP spel utan kostnad? Gå inte mer Offtopic tack.

Google

Nivå 8 · Veteranfuskare

Slutat nu, hinner inte med skiten längre.

20 Dec 2008
Nivå 5 · Fuskare

Jag laddade ner trial för rätt länge sen och tyckte det var ganska kul. Så nu har jag köpt det. Har alltså bara slutat med trial.

Off Topic: Hade varit kul med en omröstning.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #17

Kan man ändra det nu? IAF: Jag ska kanske köra guildwars så nu behöver vi inte snacka om pvp saken. Har kört guild wars men trötna för körde wow då :P men nu är det GW igen.

IAF: Det var många som slutat. Ska kolla i andra forum med.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #18

Sry vart 2 inlägg!

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Jag har aldrig kunnat sluta! :(

Jag har aldrig börjat heller!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Slutade för en månad sen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in