Hoppa till innehåll

Ny Seriös Hemsida Om Programmering Och Webdesign


kalkyl
 Dela

Rekommendera inlägg

Min nya seriösa hemsida som ska handla om webbdesign och programmering. Den har inte mycket uppe nu men det ska komma mer tutorials. Allt ska vara nytt.. alla tutorials ska skrivas av mig eller andra.

Sidan är ju nu i tidigt beta stadium som ni ser kanske version beta 0.01 men tyckte det skulle vara kul om folk får se hur sidan kommer att utvecklas.

 

Som det ser ut nu så skulle jag vilja ha någon eller några skribenter till sidan som kan skriva små tutorials men dem ska vara seriösa och helt frivilliga. Namn på vilka som har skrivit dem olika guiderna kommer självklart att finnas . Allt kollas igenom av mig själv innan det läggs upp. Allt på sajten ska kodas av mig själv.

 

Sidan som snart ska övergå till php.

 

www.kalkyl.110mb.com om det går bra för sidan så skaffar vi nog en riktig hemsida

Redigerat av kalkyl
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaj*vlar vilken seriös sida. Gratis webbhotell och gör reklam på fuska.se?!

aa jag vet ^^ men någonstans så måste man ju börja ;)

 

om det går bra så kommer vi nog att skaffa en riktig address

Redigerat av kalkyl
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Släng in lite färger vetja!

aa tycker också inte om färgerna så jättemycket ^^

 

Vill försöka komma på en bra färgkombination som funkar fint.

 

Ledsen att det inte har hänt så mycket den senaste dagarna men det har varit jul skulle till farsan var hos släkten har inte haft så mycket tid över. Men nu ska vi starta upp igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...