Hoppa till innehåll

Fuska Spel Kväll? Är Över.


KuroKaktus

Rekommendera inlägg

Hej. Jo jag skulle tycka det skulle va kul med en fuska spel kväll. Hade tänkt counter strike source. När tycker ni det ska va? Tror ni det blir innan julafton. IAF: Vi kan ju planera och se när det blir.

 

MVH: Jacob!!!

 

Deltagare:

 

CS source.

jacob_96

Husko

TheDarkElf

Vitdom

ihabba123

Damel

Katt

Raptomex

Ubuntu

Mîhker

Miyer

Joel

 

CS 1.6

p0wwA

Husko

WhiteWolf

 

EDIT: Kan inte göra server för min source deceted server är buggad. =(

DAG:

SOURCE: tisdag.

1.6: Onsdag.

 

Vi kör klockan 17:00 båda dagarna.

Redigerat av jacob_96
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 97
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hej. Jo jag skulle tycka det skulle va kul med en fuska spel kväll. Hade tänkt counter strike source. Jag kan göra en server. När tycker ni det ska va? Tror ni det blir innan julafton. IAF: Vi kan ju planera och se när det blir.

 

MVH: Jacob!!!

Jag är med :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

100% Absolute Vara Med :D...

Självklart är jag med.

 

Jag tycker vi kör lite spel över Steam (Source baserade).

Jag har Orange Box, Counter Strike Source och Left 4 Dead.

Inte för att jag vet om L4D är Source baserat. Men det verkar använda sig av en modifierad version av Source Engine.

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan vara med, kommer bara spela fram till 24:00.

 

Om vi bestämmer oss för att spela på julafton är det tveksamt om jag kommer kunna spela då jag ska bort den dagen.

 

Spel jag har: http://img244.imageshack.us/img244/976/gamesdc2.png

 

 

Och om vi spelar ett source baserat spel vill jag bara informera er att det är fel på min dator och kanske någon gång under spelets gång crashar min dator och jag får starta om den.

Satte idag in en ny fläkt i datorn då grafikkortets temp verkade vara över 70 grader Celcius.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte på julafton ska bort hela dagen då till släkt. Kul att du är med Vitdom och att du är med TheDarkElf. Lägger till er!

 

Jag har bara Cs source och Half life 2 defmatch och gmod jag skulle vilja köra. Dock har jag ju team fortres 2 på PS3.

 

Men det får bli Counter strike source kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var dum som inte tog med mig datorn till mammsen lille... Men det kanske går att fixa om vi ska spela snart. jag tycker vi ska ha någon dag efter julafton. Då hinner vi bestämma oss och alla kan troligtvis vara med som vill vara med.

Source

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...