Ska fråga!
Fuska Spel Kväll? Är Över.
↗ till inläggetOkej ni kommer med!
Men Miyer ska du spela cs 1.6 eller source. Souce vill min bästa kompis va med på så det skulle va nicet om du va med på det. Men jag är inte med på 1.6 har inte det.
Counter-strike:Source
hm... btw borde man inte lägga alla på friendlist så man kan spela tillsammans...? Min är filipginstrom om nån vill adda
Jag kan vara med på Source kvällen!
Lässen Jacquot. Vi är fullt.
Adda min steam: bergqvist9
Servern är nu förberedd för att köras igång 17:00. Börjar skicka ut lösenord och ip till de som ska spela Counter-Strike:Source klockan 15:00.
Vadå fullt? Jag vill också vara med! Source
p18
Jag hade redan skickat informationen till han som ska fixa servern. Men ni får va med på 1.6.
SÅ ***** KUL DET VA!!!
Ja, tills Kuddie förstörde allt.
Kan vi inte ha det nån gång till?
Om ni undrar vf jag kom inte idag så funakr inte min css ska förskar fixa det så snabbt så möjligt!. :)
Ja det kan vi =D
Men det var kul när man åkte fårt men sen hade ju alla 996 ping så det lagga skit. =(
Jag fick förhinder så kunde inte komma. Hoppas att vi fixar en till spelkväll.
Vad menar ni med att kuddie förstörde? :P
jag är på nästa gång!
↗ till inläggetHan sa åt Vitdom att skriva massa skit i consolen så att man knappt kunde gå, och att han skulle snabba upp spelet med host_timescale, men då craschade hela servern och alla leava.Jag fick förhinder så kunde inte komma. Hoppas att vi fixar en till spelkväll.
Vad menar ni med att kuddie förstörde? :P
Vem gör servern nästa gång? Jag kan starta tråden nästa gång om ingen vill göra före mig. Så skapa fler spelkvällar. Och inte bara i cs man kan ju ta gmod och bygga i te.x 10 min sen ha krig. Det hade jag va svin kul =D
↗ till inläggetYeah :DVem gör servern nästa gång? Jag kan starta tråden nästa gång om ingen vill göra före mig. Så skapa fler spelkvällar. Och inte bara i cs man kan ju ta gmod och bygga i te.x 10 min sen ha krig. Det hade jag va svin kul =D
Vem är kuddie på fuska.se? Måste ha hans msn igen glömde adda han.
Är med om det är någon nästa gång (1.6)
1.6 är idag. Du kan va med om du vill.
↗ till inläggetJao vi får se. Det är ju inte alls många som är med på 1.6.1.6 är idag. Du kan va med om du vill.