MaryJane Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Hej det är nått som har hänt med min dator för ca 5min nu. Ja va inne på nån sida sen tryckte jag ner den, och då blev allt text på datorn fet. Vet någon varför? eller hur tar ja bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Har du ändrar något i operativsystemet som har med textstorlek att göra? Jag får dras med att allt tar lite extra plats på mammas dator. Hon har ställt upp allt till någon äckligt stor storlek. Hittar inga inställningar i FireFox där man kan välja att inte använda operativets inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Jag har inte ändrat något, blev bara så helt random :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 hmm, ok. Kolla inställningarna i FireFox. Ett andra alternativ är att installera om FireFox. Det går ju snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 i firefox: Verktyg>Inställningar>Innehåll>Storlek man kan också: ctrl + scrolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 man kan också: ctrl + scrolladet är storleken på texten, har inget med fet att göra, men det kan vara så att han råkat ctrl scrolla eller så är det om han har ett tema program som buggat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Men det är så på hela datorn. På mina kontakter i msn är det också stor text. skrivbordet med. Överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Då är det någon textinställning i operativsystem som har ändrats på något vis. Om du har XP så höger klicka på skrivbordet->Egenskaper->Utseende->Avancerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Har hänt exakt så för mig med, men jag köra Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Högerklicka - Egenskaper, sen väljer du Windows XP som tema, sen går du in på utseende och väljer zune... Borde funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 23 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Ska fixa det efter jul. Min dator är hos pappa, men hoppas det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Ni kanske har fixat det nu... Bör ha... Men min kusin fick problem med texten i notepad efter att ha avinstallerat Left 4 Dead. Det kanske kan vara problemet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.