Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tjena nu förtiden har mitt wow laggat jätte mycket. T. ex när jag ska logga in så tar det jätte långt tid för den att logga in. Och när jag t ex ska göra en ''attack'' så stannar den och först efter typ 1-2 minuter så skjuter den. Vad beror de på?

Gäst Mîhker
Skrivet

Deleta addons, ställ in wow på lägre grafik inställningar.

Skrivet (redigerat)

Se hur mycket RAM du har, eftersom du använder en stor del av ditt internminne när du spelar WoW.

Samt, se hur det ligger till med din internetuppkoppling.

Redigerat av Hetfield05
Skrivet (redigerat)

Framerates per second = Bilder per sekund, om du har låg FPS så laddas allting väldigt sakta och spelet blir extremt 'hackigt'.

MS = Hur bra din internet uppkoppling med servern är, om ditt MS är högt så blir det en massa delays mellan attacker och sånt.

Redigerat av Garone
Skrivet

Framerates per second = Bilder per sekund, om du har låg FPS så laddas allting väldigt sakta och spelet blir extremt 'hackigt'.

MS = Hur bra din internet uppkoppling med servern är, om ditt MS är hög så blir det en massa delays mellan attacker och sånt.

Skrivet

MS = Hur bra din internet uppkoppling med servern är, om ditt MS är hög så blir det en massa delays mellan attacker och sånt.

Så sant, tack för rättelsen.

• Skapa ny...