💬
Logga in
Fuska.se

Dina Teckningar

178 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #161
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vikansikte, här är ansiktet under den vikta delen, fotar den övre om en vecka :)

Kanske inte det snyggaste på hela fuska, men w/e fick VG/MVG för just den här delen, nästa del är ett likadant ansikte, lite längre hår, och mer piercingar o sånt :3

MVG?! Hur enkelt är det inte att få betyg på din skola? ;P

Det var väl taskigt sagt.

Nej. Inget illa mot din bild DS (den e jätte fin (; ) men det är bara det att man måste göra lite mer avancerade saker för att uppfylla VG/MVG målen i min skola.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Pga att min tumme skadades när jag var liten så e den lite för kort så (nån centimeter) så rita har aldrig varit min saken riktigt. Däremot så tyckte jag att paint var ganska kul ett tag och den här gjorde jag för typ två år senpost-61977-1241707488_thumb.jpg

Inte MVG matrial direkt men jag palla inte göra så noga då och sen sluta jag med det =P

(ska föreställa min reaktion till 2G1C :P )

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vikansikte, här är ansiktet under den vikta delen, fotar den övre om en vecka :)

Kanske inte det snyggaste på hela fuska, men w/e fick VG/MVG för just den här delen, nästa del är ett likadant ansikte, lite längre hår, och mer piercingar o sånt :3

Nej. Inget illa mot din bild DS (den e jätte fin (; ) men det är bara det att man måste göra lite mer avancerade saker för att uppfylla VG/MVG målen i min skola.

För att vara ärlig tycker jag det är ganska taskigt att säga att någons bild är inte värt betyget den fick.. <_<

Håller med.

post-77772-1241718940_thumb.jpg

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Håller med.

[syftning=Burken's tidigare inlägg]

[joke]

Oh noes, no mor gais wit spiky heir!!!11

[/joke]

[/syftning]

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kan ta bild på en MVG teckning jag gjorde på bilden nästa måndag. ^^ (Gjorde den i typ 5h)

Börjar på en i PS nu så det kommer en senare. :)

Öhhh, nästa måndag?

hAN MENAR ATT HAN GJORDE DEN FÖRRA KANSKE :P

fAST JAG VET JU INTE xd mEN VI FÅR HOPPAS ATT DEN E SNYGG DÅ ;d

Jag menade att jag kunde ta kort måndan efter men jag hade glömt och göra det. Sorry för stavningen då ni inte förstog vad jag menade. Var lite "flummig" men iaf här kommer bilden. :D

post-18587-1241720560_thumb.jpgpost-18587-1241720583_thumb.jpg

Mina skillz e inte direkt så bra men det var iaf det bästa hittils från mig tycker jag då. Ny teckning med träd kommer när den är klar. (Kommer dock ta ett tag efterssom jag använder massivt med detaljer just nu. :P)

På min skola är vår bildfröken typ helt grym. Vi får ha godis, dricka när vi är på lektionen. Hon bryr sig inte om man kommer för sent. Hon låter oss gå typ 1h tidigare=mer fritid. *Yeey* Man behöver inte direkt göra så mkt för att kunna komma upp i VG/MVG nivån alltså. ;) "Riktat mot FridayPanda"

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #167
↗ till inlägget
↗ till inlägget

För att vara ärlig tycker jag det är ganska taskigt att säga att någons bild är inte värt betyget den fick.. <_<

Det har jag aldrig sagt. Jag blev bara förundrad över hur den bilden fick MVG eftersom på min skola krävs det att man använder mer avancerade tekniker för att kunna uppfylla MVG mål. Därför skrev jag också "Hur enkelt är det inte att få betyg på din skola?"
↗ till inlägget
↗ till inlägget

...

8 May 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #169
↗ till inlägget
↗ till inlägget

...

Det har jag aldrig sagt. Jag blev bara förundrad över hur den bilden fick MVG eftersom på min skola krävs det att man använder mer avancerade tekniker för att kunna uppfylla MVG mål. Därför skrev jag också "Hur enkelt är det inte att få betyg på din skola?"

Och det tolkas som "haha, f*n vad fult du ritar. Hur j*vla körd är din lärare som ger dig MVG din j*vla nybörjare?"

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #171
↗ till inlägget

Och det tolkas som "haha, f*n vad fult du ritar. Hur j*vla körd är din lärare som ger dig MVG din j*vla nybörjare?"

Det kanske tolkas så av dig men det är inte alls vad jag menar. Hade jag tyckt på det sättet hade jag nog skrivit så.

Jag upprepar än en gång att i min skola krävs det mer avancerade tekniker i ens bilduppgift för att kunna uppnå de mål som satts för MVG. T.ex. skuggningsteknik, proportioner o.s.v. Jag själv tror inte att den bilden skulle få ett MVG i min skola. Därför skrev jag: "Hur enkelt är det inte att få betyg på din skola?".

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Snart delar jag ut varningar för de som inte postar en teckning eller ger en vettig kommentar till själva bilden!

13 May 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

http://data.fuskbugg.se/skalman01/erikbild.png

Sheat! Den va svin grym! Hur lång tid tog det inte att göra den? :o Skuggningen var även väldigt grym.

14 May 2009
Nivå 0 · Nykomling
4 Aug 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #175

New pic,

Bild

Karaktären Chabat ur boken "Murgoernas Konung", skriven av David Eddings.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

New pic,

Bild

Ritade du den för hand eller med ngt program??

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #177
↗ till inlägget
↗ till inlägget

New pic,

Bild

Photoshop CS3
Nivå 0 · Nykomling

Senaste shit, inte hållt på på längre.

post-74002-1249412408_thumb.jpg

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

New pic,

Bild

Photoshop CS3

ok

organism@ cool!

jag ritar bara dåligt jämfört med erat :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in