vilket hus vill ni ha när ni blir stora jag vill ha detta hus skicka in en bild eller skriv eller gör båda.
rooney mansion :A
En Fin å enkel lägenhet. :)
En 2:a.
↗ till inläggetÄr det från koster?vilket hus vill ni ha när ni blir stora jag vill ha detta hus skicka in en bild eller skriv eller gör båda.
OnT: Bondgård! Jag vill ha en lagom stor familj och minicrossar till barnen, och en stor j*vla åker som dom och jag kan köra på. Lite kossor med, och ett stort garage där jag ska ha min Racing Mc! Jag ska jobba nånstanns där jag tjänar hyfsat med pengar, men ändå ska det vara roligt.
Ett sånt där med tak :)
↗ till inläggetEtt sånt där med tak :)
Aaaa det är najs.
Jag blev utkörd av polisen ur mitt hus :( Jag bodde under en parkbänk, men nu bor jag i en trökojja xD
Skulle vilja designa mitt eget mansion
Vill ingen bo i playboy mansion??? då flyttar jag över dit istället för rooney mansion (H)
Jag vill precis inte ha ett "lyx" hus.
Det blir någon vila av något slag. Den kommer väl vara helt okej. Kommer dock köpa den i USA. Då jag flyttar hemifrån när jag blir arton år gammal, och skaffar mig en villa.
↗ till inläggetEDITJag vill precis inte ha ett "lyx" hus.
Det blir någon vila av något slag. Den kommer väl vara helt okej. Kommer dock köpa den i USA. Då jag flyttar hemifrån när jag blir arton år gammal, och skaffar mig en vila.
↗ till inläggetJag blev utkörd av polisen ur mitt hus :( Jag bodde under en parkbänk, men nu bor jag i en trökojja xD
du hur kan du ha internet om du bor där så hur skriver du
↗ till inläggetHan går ju till biblioteket, såklart.↗ till inläggetJag blev utkörd av polisen ur mitt hus :( Jag bodde under en parkbänk, men nu bor jag i en trökojja xD
du hur kan du ha internet om du bor där så hur skriver du
F.ö. har jag nog aldrig funderat på var jag skulle vilja bo, det lär väl bli en billig lägenhet först.
En enkel lägenhet. Jag kan leva utan lyx.
Ett hus med: säng, dator + internet och... vad mer.. ja det var väl allt :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in