💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp, Bomber

8 svar · startad

Trådstartare #1

Hej, jag tänkte göra största rök bomben hittils med typ 1000 ping pong bollar... men vet nån vart man kan köpa :P?

Jo en sak till: Ska också göra en sparkler bomb men vart kan man köpa sparklers (raketer)?

1 pingis bollar=närmaste sport butik

2 fyrverkerier=närmaste fyrverkeri återförsäljare.

Moderator
↗ till inlägget

2 fyrverkerier=närmaste fyrverkeri återförsäljare.

Tänkte bara förtydliga det, det brukar betyda järnaffären, förghandarn eller byggvaruhus (efter som ICA Maxi inte ska sälja några fyverkerier i år)

Och du måste vara 18 för att köpa så du kan nog bli tvungen att be dina föräldrar om hjälp eller liknande.

Soad_token

↗ till inlägget

Hej, jag tänkte göra största rök bomben hittils med typ 1000 ping pong bollar... men vet nån vart man kan köpa :P?

Jo en sak till: Ska också göra en sparkler bomb men vart kan man köpa sparklers (raketer)?

Och du har råd med 1000 pingisbollar? Dom är inte så billiga nu för tiden...

Beställ pingisbollarna för att få många och billigt imo.

Vad är det för fel på sakerna i affären? Inte för att jag gillar dem heller men det är iaf säkrare än att göra egna.

det e ju så fräsigt att göra egna fyrverkerier ;| men det e ganska farligt eftersom min polare fick en i ögat förra året och va blind i det ögat nåra månader och har mkt sämre syn där nu ''/

30 Dec 2008

hahah xD jag håller på med såna saker :P gjorde en ny specialare idag :rolleyes: gjord på svartkrut, magnesium, KNO3 och natrium... j*vla smäll de blev, fina färger. Ska göra en till imorgon så ja kommer att ha några fler på nyår ;) ;|

Knark

Jag gjorde en förra året med några äldre kompisar.

Vi tog ut allt krutet ur 2 fulla burkar med Crackling Balls och la i en plastburk.

h*lvete vad det small XD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in