Hej, jag har köpt en ny dator mus en steelseries ikari optical. Jag plugga in usb sladden i datorn och musen börja lysa. Sen funka den inte att andvända, har instalerat drivrutinerna och allt. Står att det är nått fel med den på datorn. ex, gick inte att installera tryck här för hjälp m.m,
Nya Dator Musen Funkar Inte ?
starta om datorn med musen ikopplad då.
↗ till inläggetTesta förresten att byt USB-uttagHej, jag har köpt en ny dator mus en steelseries ikari optical. Jag plugga in usb sladden i datorn och musen börja lysa. Sen funka den inte att andvända, har instalerat drivrutinerna och allt. Står att det är nått fel med den på datorn. ex, gick inte att installera tryck här för hjälp m.m,
Har redan prövat allt. bytt usb port massa gånger, startat om datorn flera gånger med :S
Ladda ner drivrutinerna från steelseries hemsida.
Ja har ju drivrutinerna på cd. Funkar inte heller:S
↗ till inläggetDrivrutinerna på cd'n är lika gamla som när musen gjordes, drivrutinerna på hemsidan kan vara endast en vecka gamla.Ja har ju drivrutinerna på cd. Funkar inte heller:S
Hade du din gamla mus i USB och funkar andra USB-musar?
↗ till inlägget↗ till inläggetDrivrutinerna på cd'n är lika gamla som när musen gjordes, drivrutinerna på hemsidan kan vara endast en vecka gamla.Ja har ju drivrutinerna på cd. Funkar inte heller:S
Hade du din gamla mus i USB och funkar andra USB-musar?
Ja har laddat ner från sidan med, men de var samma sak. Och alla usb portar funkar till andra usb möss.
Det är säkert någon liten detalj som är paj. Byt ut den (hoppas du har kvittot).
↗ till inläggetDet är säkert någon liten detalj som är paj. Byt ut den (hoppas du har kvittot).
Japp ska lämna till baka den och köpa ny eller byta.
↗ till inläggetprova i en annan dator först och se om den funkar det, om det gör det så är det ett mysko-problem^^↗ till inläggetDet är säkert någon liten detalj som är paj. Byt ut den (hoppas du har kvittot).
↗ till inläggetprova i en annan dator först och se om den funkar det, om det gör det så är det ett mysko-problem^^↗ till inläggetDet är säkert någon liten detalj som är paj. Byt ut den (hoppas du har kvittot).
Får la pröva det :P nu när ja har packat in den så fint.