💬
Logga in
Fuska.se

Dumma

38 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

nån som känner igen det? Mina föräldrar är så j*vla dumma

så man kan inte tro att det är sant! som idag t ex.

Mina föräldrar bestämmer vad jag ska spela.

Alltså att inte jag får bestämma det! dom tvingar ner mig i

sängen kl. 8 på VARDAGAR

och 9. på HELGER!

Jag blir så j*vla förbannad! om jag bara kunde skulle jag slå til dom... :angry:

Nivå 0 · Nykomling

Iaf ite oskjyst på helgerna..på helgerna lägger jag mig typ 12.00..

sängen kl. 8 på VARDAGAR

och 9. på HELGER!

Jag blir så j*vla förbannad! om jag bara kunde skulle jag slå til dom... :angry:

stakars dig :(

men dem är ju lite dumma som gör så :angry:

håller med dig!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

men tur att jag har min riktiga farsa (glömde skriva det, var så förbannad då...)

och där får jag göra typ vad jag vill. men jag får bara vara där på helgerna av min mamma o låtsaspappa. :angry:

Nivå 0 · Nykomling

det är störigt med jobbiga föräldrar

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

det är störigt med jobbiga föräldrar

dom j*vligaste som finns!!! :angry: (tycker jag i alla fall för tillfället...)!!! :angry:
Nivå 0 · Nykomling

Det här känner man igen. Men det kommer en dag då du förstår att det dom gör, gör dom inte för att vara taskiga.

Tänk efter lite, hur mycket har inte din mamma gjort för dig?

*Visst lät detta lite proffsigt?*

Nivå 0 · Nykomling Bambi

Jgamer.. Hur gammal e du?

och j0hn din nolla.. Att behöva lägga sig kl 8 på vardagar tar jag som förolämpning och det låter inte proffsigt...

Nivå 0 · Nykomling

Tur att min morsa inte bryr sej så mycke om när ja lägger mej.

Men hon e så jobbi me spel att ja knappt får spela sjuårs spel :(

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

och j0hn din nolla.. Att behöva lägga sig kl 8 på vardagar tar jag som förolämpning och det låter inte proffsigt...

jag e 12 år.
Nivå 0 · Nykomling Bambi

Då tycker jag du ska få va uppe längre... när går dina föräldrar och lägger sig?

Nivå 0 · Nykomling

ja jag är 11 år ( fyller snart 12 år ) och går och lägger mig 21.30 på vardagar!

Nivå 0 · Nykomling

sängen kl. 8 på VARDAGAR

och 9. på HELGER!

öhh jag går och lägger mig ungefär 03:00 på helg och lov men vardagar 23:00 och jag e bara 12 år :P

men tur att jag har min riktiga farsa (glömde skriva det, var så förbannad då...)

och där får jag göra typ vad jag vill. men jag får bara vara där på helgerna av min mamma o låtsaspappa. :angry:

Fy F*n det är så himla oschyst!

Prata med din riktiga pappa om det här eller din mamma! Så kan det ju inte vara.

En pojke som snart är en tonåring måste väl vara uppe längre och spela vilka spel han vill.

Nivå 0 · Nykomling

mina föräldrar är ganska bra

Nivå 0 · Nykomling

alla föräldrar måste vara ganska bra iallafall.... jag älskar mina föräldrar!!!!

Nivå 0 · Nykomling

Lägga sig kl 8 förolämpning? Okej?

Trunks detta är bara min åsikt, jag har själv haft det så, en period så tyckte jag att mamma var skit jobbig, men sen började jag tänka!

Men jag vet inte vad du har för relation med din mamma, du kanske inte ens tycker om henne.

jag älskar mina föräldrar men det är jobbigt när dem brukar säga till mig du får inte spela acition spel som är för 15 år t.ex CS fast ibland bryr jag mig inte jag spelar bara

Jag blir ibland arga när dom sätter mig i arbete.

men jag skulle aldrig slå mina föräldrar!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in