Hej.
Vad menas "FREKENSORÅDE 112.3KHZ/ 75HZ " fick det när jag statar Counter strikke source..
Kan nån hjälpa mig?
Hej.
Vad menas "FREKENSORÅDE 112.3KHZ/ 75HZ " fick det när jag statar Counter strikke source..
Kan nån hjälpa mig?
Kan du lira spelet ändå om du får frekvens blah blah blah skitet?
Isåfall skit i den och börja lira.
↗ till inläggetNej kan inte lira..Kan du lira spelet ändå om du får frekvens blah blah blah skitet?
Isåfall skit i den och börja lira.
det kommer upp..
↗ till inläggetHej.
Kan nån hjälpa mig?
Det är inte så att du försöker gå in på LAN då?
↗ till inläggetNej.↗ till inläggetHej.
Kan nån hjälpa mig?
Det är inte så att du försöker gå in på LAN då?
står det exakt så? googlade på det och då kom bara denna tråden upp, borde vara någon annan som har fått det felet
Screenshot plox?
↗ till inläggetTesta söka på frekVensoMråde då.står det exakt så? googlade på det och då kom bara denna tråden upp, borde vara någon annan som har fått det felet
Då herz är en frekvens.
Förmodligen är det dina skärminställningar det är fel på.
Höj herzantalet på skärmen genom att högerklicka på skrivbordet > Egenskaper > Inställningar > Advancerat > Monitor. Ändra det till 75 Hz.
↗ till inläggetÄndra till 75 Hz samma sak :(↗ till inläggetTesta söka på frekVensoMråde då.står det exakt så? googlade på det och då kom bara denna tråden upp, borde vara någon annan som har fått det felet
Då herz är en frekvens.
Förmodligen är det dina skärminställningar det är fel på.
Höj herzantalet på skärmen genom att högerklicka på skrivbordet > Egenskaper > Inställningar > Advancerat > Monitor. Ändra det till 75 Hz.
Hjälp mig!
Prova att starta spelet i Window Mode genom att använda Dxwnd (download) eller gör det på annat sätt om du kan och se om det funkar, gå sedan in i spelets inställningar och ändra till 75Hz, och kryssa i Vertical Sync eller VSync om det alternativet finns.
Jag hade liknande fel med ett spel där skärmen sa att det var fel inställningar, då startade jag mitt spel med Dxwnd och ändrade till rätt inställningar och nu funkar det i fullskärm :)
↗ till inläggetOkeej men hur änvänder man Dxwnd ?Prova att starta spelet i Window Mode genom att använda Dxwnd (download) eller gör det på annat sätt om du kan och se om det funkar, gå sedan in i spelets inställningar och ändra till 75Hz, och kryssa i Vertical Sync eller VSync om det alternativet finns.
Jag hade liknande fel med ett spel där skärmen sa att det var fel inställningar, då startade jag mitt spel med Dxwnd och ändrade till rätt inställningar och nu funkar det i fullskärm :)
↗ till inläggetDu högerklickar i mitten och väljer Add och väljer länken till spelet sen tar du bara ok ok ok och sedan högerklickar du på spelet i Dxwnd och tar Execute↗ till inläggetOkeej men hur änvänder man Dxwnd ?Prova att starta spelet i Window Mode genom att använda Dxwnd (download) eller gör det på annat sätt om du kan och se om det funkar, gå sedan in i spelets inställningar och ändra till 75Hz, och kryssa i Vertical Sync eller VSync om det alternativet finns.
Hittade ett inlääg på en hemsida....
SVAR: Utanför frekvensområdet
Nödlösning:
Starta upp i felsäkert läge och avinstallera drivrutinen för grafikkortet. Starta sedan upp som normal och installera om den. Det bör fixa problemet.
Ska ja göra det? om jag ska hur ska jag installera igen drivruren?
Den som hjälper mig få 500fm
↗ till inläggetnejnej det är bara om själva windows ger det felmedelandet, du har endast problem med ett spel, installera senaste drivrutinerna vanligt från nvidias hemsida istället (om du har nvidia)Hittade ett inlääg på en hemsida....
Nödlösning:
Starta upp i felsäkert läge och avinstallera drivrutinen för grafikkortet. Starta sedan upp som normal och installera om den. Det bör fixa problemet.
↗ till inläggetOkeej kan du skikca länken? och ja jag har nvidia↗ till inläggetnejnej det är bara om själva windows ger det felmedelandet, du har endast problem med ett spel, installera senaste drivrutinerna vanligt från nvidias hemsida istället (om du har nvidia)Hittade ett inlääg på en hemsida....
Nödlösning:
Du har 16bit där.
Kan inte du ändra till 32 bit?
http://www.nvidia.com/object/winxp_178.24_whql.html
Där har du drivrutinerna till din GeForce 8600 GTS.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in