Soma Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 jag har en chippad ps2 men när jag försöker slå på ett spel (som är bränd) så står det bara att jag ska stoppa i ett playstation elr playstation 2 spel. Hörde att man skulle hålla in start knappen men förstod inte riktigt hur, nån som är bra på sånt? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 kanske har fel sorts dvdskiva typ dvd+r lr nåt kommer inte ihåg vilken sort som funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soma Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 nej dom ska funka för den jag köpt den av har kunnat spela alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 det kanske blev fel under chippningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soma Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 nej, den jag köpte av har kunnat använda det hur mycket som helst man måste bara starta det på ett speciellt sätt men jag vet inte hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Asså det beror lite på. Har du bränt en t ex DVD eller ett PS1 spel så måste du starta om skivan ett viss antal gånger tills det fungerar (Beror på om du har ett gammalt eller nytt chipp). Men har du bränt ett PS2 spel så ska det funka utan att man ska starta om. Själv har jag det gamla chippet. Men fråga någon som kan verkligen kan sånt. Gå inte till Game elle rliknande utan gå till typ en spel butik som är litet och inte känar så mycket pengar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Det beror på kvalitén på CD-skivan också. Vissa brända spel fungerar inte alls, och andra fungerar normalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 §3.7 - tråd låst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg