spelomanen Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Blev sugen på att köpa age of conan: hyborian adventures. Men måste man vara 18+ för att kunna spela det i europa? Är det få som spelar det nu för tiden? Eller har det flesta slutat spela det? Tänkte åka till game imorgon och köpa det. Tror ni att man får köpa det om man är under 18 om man har en vuxen med sig även om det inte är någon av sina föräldrar, ifall man får köpa det för den personen, som följer med mig till affären? Skulle bli glad om någon kunde svara. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Spelet failade en hel del. Men alla har sin egen smak så det är upp till dig. Jag hade dock inte köpt det(det har jag inte heller...) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spelomanen Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Spelet failade en hel del. Men alla har sin egen smak så det är upp till dig. Jag hade dock inte köpt det(det har jag inte heller...) :P Ok, blev väldigt osäker om jag ska köpa det nu. Men det kostar bara 99:- nu. Men jag gillar mmorpg's mycket. <_< Bra att jag fick svar i alla fall. :) Tycker om att köpa spel för att samla på dock. Så det är kul när det är billigt då! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 kostar i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spelomanen Skrivet 2 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 kostar i månaden. Vet, men jag gillar att samla på sånna spel också. Spelar ett tag på ett spel, och när prenumertionen har tagit slut så spelar jag ett annat ett tag, och så håller det på så. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) kostar i månaden. Vet, men jag gillar att samla på sånna spel också. Spelar ett tag på ett spel, och när prenumertionen har tagit slut så spelar jag ett annat ett tag, och så håller det på så. :) Du kan ju testa det iaf, fast jag skulle nog inte ha köpt det. Och det beror väl på vilken affär det är som säljer spelet om det går att köpa. Som när jag skulle köpa gta på Eb games så gick det inte, men på mediamarkt fick jag själv. :) Redigerat 2 Januari 2009 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Blev sugen på att köpa age of conan: hyborian adventures. Men måste man vara 18+ för att kunna spela det i europa? Är det få som spelar det nu för tiden? Eller har det flesta slutat spela det? Tänkte åka till game imorgon och köpa det. Tror ni att man får köpa det om man är under 18 om man har en vuxen med sig även om det inte är någon av sina föräldrar, ifall man får köpa det för den personen, som följer med mig till affären? Skulle bli glad om någon kunde svara. :) Om en är med låter de barnen köpa vad som helst :D för mig iallafall Men är inte tråden i fel forum eller? Är väl ett vanligt spel och inget webb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Blev sugen på att köpa age of conan: hyborian adventures. Men måste man vara 18+ för att kunna spela det i europa? Är det få som spelar det nu för tiden? Eller har det flesta slutat spela det? Tänkte åka till game imorgon och köpa det. Tror ni att man får köpa det om man är under 18 om man har en vuxen med sig även om det inte är någon av sina föräldrar, ifall man får köpa det för den personen, som följer med mig till affären? Skulle bli glad om någon kunde svara. :) Jag spelade AoC när det släpptes och ungefär en månad efter det. På releasen var det ganska så buggigt och vad jag sett så finns många av buggarna fortfarande kvar. Men det var ett kul spel, speciellt pågrund av dialogsystemet, questerna och det nya stridssystemet. Se på några videor innan du köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.