Musten Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Är det värt att köpa Xbox 360 när man inte har någon HD-TV? Eller är grafiken skit utan? Har en gammal tv från 90-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Jag har en tV från 2003-4 eller någonting funkar utmärkt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Är det värt att köpa Xbox 360 när man inte har någon HD-TV? Eller är grafiken skit utan? Har en gammal tv från 90-talet.360 är värt vartenda öre (till och med mer), funkar bra bara du har scart, du kanske inte får höjdar grafiken men fortfarande bra och bätre än de förra konsollerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Är det värt att köpa Xbox 360 när man inte har någon HD-TV? Eller är grafiken skit utan? Har en gammal tv från 90-talet.Varannan vecka (skilda föräldrar) så sitter jag på en tjock-tv på typ 22" eller nåt, och bara där är grafiken bättre. Du kommer dessutom att märka att andra saker som hur ljuset faller samt fysiken är bättre.Och sedan så finns det tusentals andra fördelar med 360, KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Är det värt att köpa Xbox 360 när man inte har någon HD-TV? Eller är grafiken skit utan? Har en gammal tv från 90-talet.Varannan vecka (skilda föräldrar) så sitter jag på en tjock-tv på typ 22" eller nåt, och bara där är grafiken bättre. Du kommer dessutom att märka att andra saker som hur ljuset faller samt fysiken är bättre.Och sedan så finns det tusentals andra fördelar med 360, KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! Ojojoj. Fysik och ljussättning har inget med konsolen (bara rent tekniskt), utan är olika för olika spel. Men köp det, definitivt det bästa "next-genkonsolen" på marknaden. Bäst spel, bäst onlinefunktioner, och då nämner jag inte achievements... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Köp det! Så kan vi köra tillsammans. :P Redigerat 3 Januari 2009 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Är det värt att köpa Xbox 360 när man inte har någon HD-TV? Eller är grafiken skit utan? Har en gammal tv från 90-talet. Varannan vecka (skilda föräldrar) så sitter jag på en tjock-tv på typ 22" eller nåt, och bara där är grafiken bättre. Du kommer dessutom att märka att andra saker som hur ljuset faller samt fysiken är bättre. Och sedan så finns det tusentals andra fördelar med 360, KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! KÖP DET! Ojojoj. Fysik och ljussättning har inget med konsolen (bara rent tekniskt), utan är olika för olika spel. Men köp det, definitivt det bästa "next-genkonsolen" på marknaden. Bäst spel, bäst onlinefunktioner, och då nämner jag inte achievements... ;) En liten fråga ur ämnet men, hur kan man kalla Xbox360 en nextgen konsol? Det måste ju vara den här generationens konsol och konsollerna som inte släppts än är nextgen konsoller. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.