GangsterTwist Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Skrivet 25 Februari 2009 Ajdå, lite orolig för hur ni hanterar om en playstation 3 spelare kom och sade att han brutalt döda helgasts i super realistisk atmosvär. Bränner sönder dem och får dem att tjuta som grisar. Rushar fram med enbart kniv i hand och taktiskt elimenerar 6 pers på desperata 10 sekunder B) PS: Vill bara säga att jag respekterar Xbox 360 väldigt mycket, ägde en själv en gång i tiden :rolleyes: Många minnen. Citera
Fruktnystan Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Skrivet 25 Februari 2009 Ajdå, lite orolig för hur ni hanterar om en playstation 3 spelare kom och sade att han brutalt döda helgasts i super realistisk atmosvär. Bränner sönder dem och får dem att tjuta som grisar. Rushar fram med enbart kniv i hand och taktiskt elimenerar 6 pers på desperata 10 sekunder B) PS: Vill bara säga att jag respekterar Xbox 360 väldigt mycket, ägde en själv en gång i tiden :rolleyes: Många minnen. Du fattar inte själv hur totalidiotisk och fanboyig du själv låter, va? (dessutom är Killzone 2 inte särskilt bra enligt mig, jag har testat) Citera
GangsterTwist Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Skrivet 25 Februari 2009 Ajdå, lite orolig för hur ni hanterar om en playstation 3 spelare kom och sade att han brutalt döda helgasts i super realistisk atmosvär. Bränner sönder dem och får dem att tjuta som grisar. Rushar fram med enbart kniv i hand och taktiskt elimenerar 6 pers på desperata 10 sekunder B) PS: Vill bara säga att jag respekterar Xbox 360 väldigt mycket, ägde en själv en gång i tiden :rolleyes: Många minnen. Du fattar inte själv hur totalidiotisk och fanboyig du själv låter, va? (dessutom är Killzone 2 inte särskilt bra enligt mig, jag har testat) Nej ville bara inte få såna där kommentarer emot mig. Jag bör kanske sluta skriva här då :) Citera
The Moose Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2009 Ajdå, lite orolig för hur ni hanterar om en playstation 3 spelare kom och sade att han brutalt döda helgasts i super realistisk atmosvär. Bränner sönder dem och får dem att tjuta som grisar. Rushar fram med enbart kniv i hand och taktiskt elimenerar 6 pers på desperata 10 sekunder B) PS: Vill bara säga att jag respekterar Xbox 360 väldigt mycket, ägde en själv en gång i tiden :rolleyes: Många minnen. Du fattar inte själv hur totalidiotisk och fanboyig du själv låter, va? (dessutom är Killzone 2 inte särskilt bra enligt mig, jag har testat) Nej ville bara inte få såna där kommentarer emot mig. Jag bör kanske sluta skriva här då :) Lite inlevelse får man ha. Citera
Gäst Cake Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Skrivet 26 Februari 2009 Jag är besatt av ett spel som jag inte bör vara. "Counter-Strike". Citera
shoobree Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Skrivet 26 Februari 2009 Skjuter sönder röven ur alla i WaW ^^ Citera
Garone Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Skrivet 26 Februari 2009 Flirtar med Alma i F.E.A.R 2. Citera
Vwone Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Skrivet 26 Februari 2009 (redigerat) Hoppar på svampar i super mario. Redigerat 26 Februari 2009 av WASD §1 Citera
The Moose Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2009 (redigerat) Slaktar negrer nere i Afrikas savanner. Sånt språk vill jag ej tillåta i min tråd tack. OT: Zombiespree i Left 4 Dead. Redigerat 26 Februari 2009 av The Moose Citera
Viruz256 Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Skrivet 26 Februari 2009 Försöker få 1000/1000 på oblivon. Citera
The Moose Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2009 Hoppar på svampar i super mario. Tack för redigeringen! Dags för att spela Left 4 Dead! Citera
Trips Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Skrivet 28 Februari 2009 Räddar Tooie från att bli ett stort, fult monster i Banjo-kazooie. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.