Nazar Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 dödar raven och valor med mitt lag sver i mag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Kör CoD4 över live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Är nästan klar med min Insanity-genomspelning av ME2 nu. Jag är ungefär halvvägs igenom Derelict Reaper , och har klarat alla sidouppdrag och låst upp alla uppgraderingar. Den där Terminator -wannaben won't know what hit him. :D Jag kan väl tillägga att jag är lvl 30 Sentinel, sniperspec, med full Warp (Heavy), Overload (också heavy) och den där statboosterskillen. Teammates är Miranda (fast jag hatar henne) och Mordin. YOU MAY CALL ME GOD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Blev nyss promoted på CoD4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Spelar cod 6.Blev sgt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Spelar cod 6.Blev sgt :) Cod 6? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RyoBakura Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Spelar cod 6.Blev sgt :) Cod 6? :P Har det kommit ut ett nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Han menar nog MW2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RyoBakura Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Han menar nog MW2..Jo, tänkte det. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Kör skate 2 demo, ska nog beställa skate 2 när morsan kommer hem :). Kör även lite Brütal legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Biooooshock 2! Mer info kommer snart, jag kan inte slita mig från det just nu. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Spelar också Bioshock 2. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.