SNart klar med Bioshock 2... Det blev förjävligt mycket bättre än
början skvallrade om. ÄLSKAR Alexander the Greats kommentarer :)
SNart klar med Bioshock 2... Det blev förjävligt mycket bättre än
början skvallrade om. ÄLSKAR Alexander the Greats kommentarer :)
letar efter ledtrådar i
"Kapten Mus och Skattjakten" :lol: :lol:
Lirade nyss S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat som jag fick hem i Fredags. Känns som en stor förbättring jämfört med de tidigare 2 spelen ( varav en av dem var så buggiga att jag inte ens kunde klara ut det. )
Screen:
http://upload.snelhest.org/images/100213ss_mathias_02-13-10_21-16-44_(zaton).jpg
Testar ut nya Mutation mode some kommit till Cross Fire, förväntade mig att det skulle suga men det var ganska ballt tbh.
Har klarat ut Gears of War 2 på normal.
Skaffat achievementen "Strength in Numbers" på Left 4 Dead 2, har bara en achievement kvar som är att klara alla campaigns på expert.
Jag väntar också på att jag ska få AvP på fredag eller torsdag.
Äger nördar på mw2.
↗ till inläggetHar klarat ut Gears of War 2 på normal.
Skaffat achievementen "Strength in Numbers" på Left 4 Dead 2, har bara en achievement kvar som är att klara alla campaigns på expert.
Jag med. Fan, jag kan knappt bärga mig. :P Infestation mode!
Laddade nyss ner hl2-modden "Human Error". Man spelar som en combine. Rätt så välgjort.
Klarade ut Bioshock 2 igår. Det blev lite grötigt och pretto i storyn fram emot
slutet , men annars var jag väl ungefär lika nöjd med detta spel som jag var med ettan.
Lagom nöjd, alltså. Ska det till att bli en trea får de dock tar och förnya konceptet ordentligt,
och inte ändra på typ, tre grejer.
Tränar mitt lag i FIFA 10. =)
↗ till inläggetJa, Infestation verkar nice som fan.↗ till inläggetHar klarat ut Gears of War 2 på normal.
Predator Hunt också. :D
klarade bioshock 2, är dock lite sur att jag råkade harvesta 1 little sister så jag fick
the crappy ending
ng :(
↗ till inläggetJa, Infestation verkar nice som fan.↗ till inläggetHar klarat ut Gears of War 2 på normal.
Predator Hunt också. :D
Fan, AvP har fått ganska kassa recensioner so far. :( Verkar dock som om det bara är konsollversionerna som är dåliga. Tur att man skaffar det till dator.
Kör CoD4 över live :D.
Ska pwna några n000bs i fiesta online
:D
Kör Dantes inferno demot.
Spelar lite Jericho, inte direkt bästa spelet man lirat...
Call of Duty 2. Lätt det bästa i serien.
Lirar Lost Planet 2 Co-op demot<3.
Längtar även tills Lost Planet 2 släpps.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in