Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Omger mig av folk som vill följa med på mina äventyr i Dragon Age Origins. Har 6st partymembers än så länge, kanske onödigt med så många med tanke på att man bara kan ha 3st med sig samtidigt.

Det skadar inte med fler. Vissa quester behöver särskilda personer och vissa quester kan vissa inte följa med på.

Senare kommer alla dina kompisar springa runt och hjälpa dig så ta med alla du hittar.

 

Jepp, och det kommer fler. Jag har för mig att det finns nio eller tio stycken totalt,

men i slutet lär man välja mellan (extreme spoiler ahead)

Alistair eller Loghain

.

Fast alla suger ändå utom Shale, Wynne och Leliana.

 

Wynne...är inte det den där magen som hjälper till när man ska återerövra tornet där The Circle håller till? Isåfall vart jag tvungen att döda henne på grund av ett missförstånd xD

 

Samma här... Jävla Morrigan som måste bitcha om allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Omger mig av folk som vill följa med på mina äventyr i Dragon Age Origins. Har 6st partymembers än så länge, kanske onödigt med så många med tanke på att man bara kan ha 3st med sig samtidigt.

Det skadar inte med fler. Vissa quester behöver särskilda personer och vissa quester kan vissa inte följa med på.

Senare kommer alla dina kompisar springa runt och hjälpa dig så ta med alla du hittar.

 

Jepp, och det kommer fler. Jag har för mig att det finns nio eller tio stycken totalt,

men i slutet lär man välja mellan (extreme spoiler ahead)

Alistair eller Loghain

.

Fast alla suger ändå utom Shale, Wynne och Leliana.

Wynne...är inte det den där magen som hjälper till när man ska återerövra tornet där The Circle håller till? Isåfall vart jag tvungen att döda henne på grund av ett missförstånd xD

 

Samma här... Jävla Morrigan som måste bitcha om allt.

 

Enda anledningen till att jag har henne med i mitt party är för att ha någon som kan heala...och för att ha någonting att vila ögonen på...fan : P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Omger mig av folk som vill följa med på mina äventyr i Dragon Age Origins. Har 6st partymembers än så länge, kanske onödigt med så många med tanke på att man bara kan ha 3st med sig samtidigt.

Det skadar inte med fler. Vissa quester behöver särskilda personer och vissa quester kan vissa inte följa med på.

Senare kommer alla dina kompisar springa runt och hjälpa dig så ta med alla du hittar.

 

Jepp, och det kommer fler. Jag har för mig att det finns nio eller tio stycken totalt,

men i slutet lär man välja mellan (extreme spoiler ahead)

Alistair eller Loghain

.

Fast alla suger ändå utom Shale, Wynne och Leliana.

 

Wynne...är inte det den där magen som hjälper till när man ska återerövra tornet där The Circle håller till? Isåfall vart jag tvungen att döda henne på grund av ett missförstånd xD

 

Jo, det är hon.

Men vad fan... Vill du ha en healer så ska måste du ju i princip vara mage eller ha Wynne med dig...

Morrigan suger som healer, fast jag har å andra sidan inte testat att göra henne till Spirit Healer... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Omger mig av folk som vill följa med på mina äventyr i Dragon Age Origins. Har 6st partymembers än så länge, kanske onödigt med så många med tanke på att man bara kan ha 3st med sig samtidigt.

Det skadar inte med fler. Vissa quester behöver särskilda personer och vissa quester kan vissa inte följa med på.

Senare kommer alla dina kompisar springa runt och hjälpa dig så ta med alla du hittar.

 

Jepp, och det kommer fler. Jag har för mig att det finns nio eller tio stycken totalt,

men i slutet lär man välja mellan (extreme spoiler ahead)

Alistair eller Loghain

.

Fast alla suger ändå utom Shale, Wynne och Leliana.

Wynne...är inte det den där magen som hjälper till när man ska återerövra tornet där The Circle håller till? Isåfall vart jag tvungen att döda henne på grund av ett missförstånd xD

 

Jo, det är hon.

Men vad fan... Vill du ha en healer så ska måste du ju i princip vara mage eller ha Wynne med dig...

Morrigan suger som healer, fast jag har å andra sidan inte testat att göra henne till Spirit Healer... ;)

 

Hon duger som healer, fast jag har gjort så att alla dricker health potions vid <50% hp ifall att, så det brukar inte vara några problem. Man får ta det man har helt enkelt. : P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varning till alla som spelar DA:O

 

När ni kommit till Orzammar för att värva dvärgarmén så måste ni välja mellan två kung kandidater. Gör inte samma misstag som jag och gör questerna för båda kandidaterna... Det kommer resultera i att alla vägrar prata med dig så att du måste starta om hela jävla spelet... Hade gjort alla sidoquester och värvat alla förutom dvärgarna när detta hände...

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varning till alla som spelar DA:O

 

När ni kommit till Orzammar för att värva dvärgarmén så måste ni välja mellan två kung kandidater. Gör inte samma misstag som jag och gör questerna för båda kandidaterna... Det kommer resultera i att alla vägrar prata med dig så att du måste starta om hela jävla spelet... Hade gjort alla sidoquester och värvat alla förutom dvärgarna när detta hände...

Oh shiiiiiiiiiiiiiiit, kul för dig då.

Har vart en tråd på nåt forum (Biowares kanske, minns inte) om det här,

så jag lyckades undvika det. ;P Men du får väl ladda nån gammal sparfil om

du har en.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Battlefield 1942 med Desert Combat mod. :rolleyes:

Till vilken konsol?

Har funderat på att köpa det till PS3, hade grymt kul med Demo Trial.

PC. :)

 

Men på PC är de "förstörbara" byggnader osv. Som det är i PS3 versionen?

 

Det är inte Battlefield 1943/Bad Company det här är Battlefield 1942 jag pratar om.

Och Battlefield 1942 finns inte ens till PS3 så du har missförstått mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...