💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

5 231 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

"Springer på gräsmattan utanför slottet i Mario 64".. Vore kul att se folk som faktiskt klarar av att spela lite mer IQ krävande spel, som jag själv (för ja, jag är bäst) som lirar Modern Warfare 2.

MW2 är verkligen inget IQ krävande spel... Man får ett vapen, sen springer man runt och skjuter så fort man får syn på någon. Det enda man behöver är bra reflexer och att sikta bra.

Om man däremot vill spela något spel som kräver lite mer IQ så borde man sikta in sig på stategiska spel, som t.ex. RTS spel, men även vissa FPS, som Battlefield, Operation Flashpoint osv. Där måste man iaf tänka innan man skjuter.'

Nåväl, för att inte gå så mycket off topic så kan jag nämna att just nu lirar jag Battlefield 1942 för fulla muggar.

Senast ändrad:

26 Feb 2010
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Dessutom för att Mario är kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart.

Det väger upp all grafik och all tsånt dära nytt tjafs.

Det du kallar nytt tjafs idag kommer du säga är "kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart." om 10 år (:

Självfallet är det så!

Men nu är det ju först om tio år, så.

Mario. <3

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

"Springer på gräsmattan utanför slottet i Mario 64".. Vore kul att se folk som faktiskt klarar av att spela lite mer IQ krävande spel, som jag själv (för ja, jag är bäst) som lirar Modern Warfare 2.

Super Mario 64 tar mw2 =/

Annars så blir Mario 64 smekt på så många nivåer & skalor att det inte ens är roligt

Vad grundar du detta på? Bättre grafik och mer blod?

FPS vs ... Mario, srsbsns, folk gillar olika spelsätt. MW2 tar mer IQ än Mario, men man kan spela mario det för att det är Kul.

Så att du lirar inte MW2 för att ha kul? Och justja, man kan ha 0 IQ och spela MW2, det är bara att sitta i ett hörn och sikta in :)

Nej, sa aldrig att MW2 inte är kul, sa att man kan spela Mario för att det är roligt, man kan även spela MW2 för att det är roligt. Mitt argument eller vad man ska kalla det syftar på att man kan spela gamla spel som Mario på N64 för att det är roligt.
Nivå 4 · Lärling

Har kört mycket Heavy Rain köpte det idag!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Fishville - Facebook D;<

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Fishville - Facebook D;<

Cool stuff! ;)

Dödar oskyldiga Hostages i CSS ;(

Lirar Skate 2.

Nivå 6 · Fuskare

Fyfan, pumpade sönder zombies i Killing Floor, lite för lätt när man väl har vapen, men helvete va kul :D

Nivå 8 · Veteranfuskare

Spelar halo 3.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Försöker döda Crawmerax the Invincible på egen hand i Borderlands. Det går inte.

Jag tror inte att det är meningen att det ska gå ensam :P

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Försöker döda Crawmerax the Invincible på egen hand i Borderlands. Det går inte.

Kör du på Xbox 360?
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kör du på Xbox 360?

Yes siree. Jag lär nog snart hämta min kompis med moddade vapen, hahahahahahaha!!!! :evil:

Nivå 5 · Fuskare

Väntar på att få mitt Heavy Rain!! får de nog på måndag :(

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kör du på Xbox 360?

Yes siree. Jag lär nog snart hämta min kompis med moddade vapen, hahahahahahaha!!!! :evil:

Kk, jag lirar på PC så jag kan i allafall inte hjälpa. :<
27 Feb 2010
Nivå 5 · Fuskare

Spelat ganska mycket Mw2 den senaste tiden, här kommer en video. ;) ( Jag är lKiiNGl )

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Spelat ganska mycket Mw2 den senaste tiden, här kommer en video. ;) ( Jag är lKiiNGl )

Du är inte lite bra! B)
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du är inte lite bra! B)

fan vad pro!
Nivå 4 · Lärling

Vann en trophie på Heavy Rain!

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Grym video ! Du som gjort den ? [:
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du är inte lite bra! B)

fan vad pro!

Han skulle aldrig kunna göra det där om det inte var SL. Då skulle han blivit nedspreyad, då hade han inte varit "pro" längre. Vem som helst kan spela bra i en Sniper lobby. Joinade faktiskt hans match och det första som händer är att jag får 3 kills på en rond. Så svårt är det.

Justja, lan idag.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in