💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

5 231 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lirat Venetica hela natten. Trodde det skulle vara rättså dåligt och hade tänkt att ta bort det innan jag ens hade testat det men det var faktiskt roligt :).

På tyska? :huh:

eng såklart?

OK. :wacko:

Venetica is a fantasy-themed role-playing video game which has so far been released in Germany with localized versions on the way. The game is being developed by Deck13 and published by DTP Entertainment.

Som jag förstår det finns det bara på tyska.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

spelar left for dead 2 medans jag väntar på en massa sega patchar så jag kan spela wow,

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
Venetica is a fantasy-themed role-playing video game which has so far been released in Germany with localized versions on the way. The game is being developed by Deck13 and published by DTP Entertainment.

Som jag förstår det finns det bara på tyska.

Well jag hade iaf eng tal och text :/. På pc om du undrar.
23 Feb 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare

Körde genom Hellburbia (ett Large Tournament) i Borderlands igår,

med en kompis. Dock kom en annan kompis vid rond 15, och han hade med

sig... *drumroll* ett moddat vapen! Sen blev allt ett jävla skämt. Jaja, 2 more 2 go.

25 Feb 2010

Spelar Skate 2 :D.

Försöker vinna lite omöjliga Versus Mode matcher i Resident Evil 5.

De som jag möter är alltid riktigt svåra. Men ibland möter jag såklart lättare motståndare, de flesta är svåra.

Nivå 4 · Lärling

Laddar ner en demo på God Of War III!

Svär som fan för att jag inte klarar missions i skate 2. :D

Nivå 4 · Lärling

spelar super mario 64 på fina gamla n64an uppenbart :P

Nivå 10 · Veteranfuskare

Springer ifrån gräshoppor i a bug's life, amg

Nivå 4 · Lärling

Spelade New Super Mario Bros.World 4än så länge :).Nyss spelade jag lite Left 4 Dead och skaffade två achievements;Barf Bagged och Back 2 Help.

Nivå 7 · Fuskare
"Springer på gräsmattan utanför slottet i Mario 64".. Vore kul att se folk som faktiskt klarar av att spela lite mer IQ krävande spel, som jag själv (för ja, jag är bäst) som lirar Modern Warfare 2.
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

"Springer på gräsmattan utanför slottet i Mario 64".. Vore kul att se folk som faktiskt klarar av att spela lite mer IQ krävande spel, som jag själv (för ja, jag är bäst) som lirar Modern Warfare 2.

Super Mario 64 tar mw2 =/
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad grundar du detta på? Att det är kult (det håller jag med om)?.. Annars så blir Mario 64 smekt på så många nivåer & skalor att det inte ens är roligt.
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Annars så blir Mario 64 smekt på så många nivåer & skalor att det inte ens är roligt

Vad grundar du detta på? Bättre grafik och mer blod?
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Annars så blir Mario 64 smekt på så många nivåer & skalor att det inte ens är roligt

FPS vs ... Mario, srsbsns, folk gillar olika spelsätt. MW2 tar mer IQ än Mario, men man kan spela mario det för att det är Kul.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Dessutom för att Mario är kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart.

Det väger upp all grafik och all tsånt dära nytt tjafs.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Dessutom för att Mario är kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart.

Det du kallar nytt tjafs idag kommer du säga är "kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart." om 10 år (:
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det du kallar nytt tjafs idag kommer du säga är "kult, legendariskt, nostalgiskt och allmänt underbart." om 10 år (:

Vadå, är alla 10 år gamla spel kult? En hundradel kanske
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

FPS vs ... Mario, srsbsns, folk gillar olika spelsätt. MW2 tar mer IQ än Mario, men man kan spela mario det för att det är Kul.

Så att du lirar inte MW2 för att ha kul? Och justja, man kan ha 0 IQ och spela MW2, det är bara att sitta i ett hörn och sikta in :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in