GTA IV!!!!!!!!!!! ;| :cool: :medieval: :kung: B)
GTA IV!!!!!!!!!!! ;| :cool: :medieval: :kung: B)
Spelade nyss New Super Mario Bros Wii och försökte samla alla stora mynt.
gett bort finland och lettland mot bahamas och jamaica med engelsmänen, tagit danmark och norge och även slagit ner två olika rebelgrupper. :)
spelar empire total war medan jag väntar på att napoleon total war ska leveras.
Installerade Cross Fire på min dator och lirar på fullt :D
Får felmeddelande: Cannot connect to EA Online på Battlefield: Bad Company 2 ^_^
Försöker gaina sista trophién på Resident Evil 5, för då har jag 100%! ;)
Suger ur varenda droppe av Just Cause 2 demot. Kul spel, det blir nog att köpa det. Äckligt stor värld också.
↗ till inläggetSuger ur varenda droppe av Just Cause 2 demot. Kul spel, det blir nog att köpa det. Äckligt stor värld också.
Har också demot. :)
Är det verkligen så bra?
↗ till inläggetSå bra? Jag sa att det var ett kul spel.↗ till inläggetSuger ur varenda droppe av Just Cause 2 demot. Kul spel, det blir nog att köpa det. Äckligt stor värld också.
Är det verkligen så bra?
↗ till inläggetSå bra? Jag sa att det var ett kul spel.↗ till inläggetSuger ur varenda droppe av Just Cause 2 demot. Kul spel, det blir nog att köpa det. Äckligt stor värld också.
Är det verkligen så bra?
Jo, det är sant. :P
Men, på vilket sätt är det kul? Hörde av en polare att ettan var skit.
↗ till inlägget↗ till inläggetSuger ur varenda droppe av Just Cause 2 demot. Kul spel, det blir nog att köpa det. Äckligt stor värld också.
Är det verkligen så bra?
Så bra? Jag sa att det var ett kul spel.
Jo, det är sant. :P
Men, på vilket sätt är det kul? Hörde av en polare att ettan var skit.
Finns ju mycket att göra och det är awesome att Base Jumpa. Det finns så mycket skoj i spelet så jag vill inte säga allt.
Nu ska vi se. Igår kväll mötte jag nukeboostbögar på en TDM match i MW2. Senare i COD: WAW möter man en kille med lagswitch.
↗ till inläggetOm du själv har demot, så kan du väl ta och testa det istället bara?↗ till inläggetSuger ur varenda droppe av Just Cause 2 demot. Kul spel, det blir nog att köpa det. Äckligt stor värld också.
Är det verkligen så bra?
Spelat Torchlight. Dålig story men rätt bra fighting och stort plus att ens pet kan åka in till town och sälja ditt skräp medans du fortsätter springa runt.
Tömde några magasin i skallen på en amerikan i MW2 alldeles nyss ;D
Ragequittade nyss från en genomspelning av The Gully i Underdome i Borderlands,
efter att vi alla dött på 17:e ronden, varpå vi då flyttades tillbaka till den 16:e, där
vi på något jävla vänster också lyckades dö. Flyttades då tillbaks till den 15:e, varpå
jag sa FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU och stängde av. Darkdevil, kom hit och dela
min smärta, du som förstår ;( Nu ska jag lyssna på Tool hela natten.
Installerade nyss Borderlands igen efter att jag sett Fruknystan snacka om det. Du råkar inte ha det till PC?
Känner mig sorgsen efter att ha klarat ac2 på pc.
Slutet får mig att fundera på vad för hemskheter som kommer att hända med tredje spelet.
↗ till inläggetInstallerade nyss Borderlands igen efter att jag sett Fruknystan snacka om det. Du råkar inte ha det till PC?
Nej då. Så bra är jag inte.
Så bra? :P Måste väl vara svårare till konsol pga lägre FPS och ingen mus.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in